היום הופיעה במיקום בולט בדף הבית של אתר "הארץ" הפניה לידיעה באתר בשם "פוליטיקו". הקלקה על ההפניה מגלה אתר חדשות המוקדש כולו לסקירת מערכת הבחירות הנוכחית, כולל ידיעות שמקורן ב"הארץ" וב"דה-מרקר", כמו גם תמצית ידיעות מהעיתונות המודפסת. ידיעות אחרות, שנכתבו במיוחד עבור האתר, מקבלות את הקרדיט האנונימי "פוליטיקו".

לפי סקירה ראשונית של האתר, שהידיעות הראשונות בו מתוארכות ל-30 בנובמבר, נראה כי התוכן בו מוטה לרעת מפלגת קדימה והעומדת בראשה, המועמדת לראשות הממשלה ציפי לבני. כך, למשל, מופיעה ידיעה מאת "פוליטיקו" תחת הכותרת "עוד טעות פוליטית של לבני?", ולפיה לבני דילגה על שמו של מופז בעת הקראת רשימת המועמדים של מפלגתה לבחירות הקרובות. ידיעה על שיבוצה של דליה איציק במקום הראשון מקבלת את הכותרת "השתיקה משתלמת", וידיעה אחרת מהבוקר עלתה תחת הכותרת "דווקא הגברת שהבטיחה פוליטיקה אחרת היא הבעיה של קדימה", ואף היא חתומה על-ידי "פוליטיקו". הפרסומות המופיעות באתר, יש לציין, הן מטעם מפלגת הליכוד.

באתר אין כל מידע על בעליו, מפעיליו, החברה שבנתה אותו, מממניו, כותביו, עורכיו או האופן שבו ניתן ליצור קשר עימם. לפי שירות איתור הפרטים של אתר איגוד האינטרנט הישראלי, האתר נמצא בבעלות "הארץ", והוא נרשם ככזה ב-3 בחודש זה. עם זאת, בניגוד לנהוג באתרי העיתונים, האתר מציע קישורים גם לאתרים המתחרים ב"הארץ".

מ"הארץ" נמסר: "האתר כרגע בהרצה. מעבר לכך נתייחס רק כשהוא יושק רשמית".