22.12.2008 אין אין אין כמו אימייל שמועת האימייל השקרית על חטיף הבמבה לימדה אותנו משהו מדאיג על אחריות ההמון, ומשהו מעודד על חולשתם של תאגידים עידו קינן
01.09.2005 הפנקס פתוח והקופה רושמת יש הטוענים שסיקור קריסתה של רשת "קלאבמרקט" הוא יום־הכיפורים של התקשורת הישראלית גילי דרוב-היישטיין
01.02.1997 מודעות ידידותיות לסביבה בעיתוני הנשים אומרים: אתיקה אינה נמכרת בקיוסקים. לכן מטשטשים שם את הגבולות בין חומר מערכתי לחומר פרסומי, ומתפלאים על ההשגות ענת באלינט