יותר ויותר מבוגרים אמריקאים צורכים חדשות ברשת החברתית טיקטוק, כך עולה מסקר שערך מכון הסקרים האמריקאי פיו (Pew).

לפי הסקר, שליש מהמבוגרים בארה"ב משתמשים בטיקטוק, והמספר עולה ל-62% כשמדובר במבוגרים צעירים (18-30). מספר דומה של בני נוער (63%) משתמש ברשת החברתית הסינית. מתוך המשתמשים ברשת, ארבעה מתוך עשרה (43%) - המהווים 14% מכלל המבוגרים בארה"ב - אומרים שהם משתמשים ברשת באופן קבוע לצריכת חדשות.

לפי הסקר, שנערך בשנה שעברה, טיקטוק בלטה לעומת רשתות חברתיות אחרות כרשת בעלת הצמיחה המהירה ביותר. שנתיים קודם לכן, רק 21% מהמבוגרים בארה"ב השתמשו בפלטפורמה.

לאחרונה אישר הסנאט האמריקאי חוק המחייב את בייטדאנס, החברה המחזיקה בטיקטוק, למכור את מניות החברה המוחזקות בבעלות סינית. זאת לאור החשש מכך שהמידע הפרטי הרב שבידי הרשת נגיש לשלטון הרודני בסין.

החוק קודם ועבר בתמיכה דו-מפלגתית נדירה, למרות קמפיין נגד ולובינג בשווי מיליוני דולרים, ולמרות התנגדותו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שהתגייס לעזרת החברה לאחר שבעל מניות בכיר בה, ג'פרי יאס, סייע לו לנפח את שוויו הפיננסי במיליארדי דולרים.