הרוצח המורשע עמי פופר התחתן עם האם המתעללת מפרשת אליאור חן, שאותה פגש בכלא. ב-nrg מעריב פירסמו ידיעה בנושא (19.5.13), ובה תמונות של הזוג. תמונתה של האם אסורה בפרסום לפי סעיף 70 לחוק בתי-המשפט, האוסר על פרסום "פרטים אחרים העשויים להביא לזיהויו של הקטין" אשר "לא מלאו לא 18 שנים והוא [...] מתלונן או ניזוק במשפט בשל עבירה".

מערכות חדשות מחזיקות תמונות שאסורות בפרסום, והגרפיקאים עורכים אותן לפרסום תוך טשטוש או הסתרה של הפרטים האסורים בפרסום. במקרה הזה, נראה שמי שהכין את התמונות לפרסום לא ידע, או לא זכר, שאסור לפרסם את פניה. התמונות הוסרו דקות אחרי העלאתן, כאשר הבחינו ב-nrg בטעות. אולם מסיבות טכניות, הן ממשיכות להופיע במלואן כתמונת תצוגה מקדימה כאשר משתפים את הכתבה בפייסבוק, גם יממה אחרי הפרסום.

האם המתעללת נחשפת בשיתוף כתבה מ-nrg מעריב, 19.5.13 (מערכת "העין השביעית" הסתירה את פניה בצילום המסך המוצג פה)

האם המתעללת נחשפת בשיתוף כתבה מ-nrg מעריב, 19.5.13 (מערכת "העין השביעית" הסתירה את פניה בצילום המסך המוצג פה)

מ-nrg מעריב נמסר בתגובה: "התמונה המדוברת הופיעה באתר במשך דקות ספורות עקב טעות והוסרה עד מהרה".

א', א', א' והדולה מרחובות

טעויות אנוש וכשלים טכניים גרמו לא פעם לחשיפת מידע אסור בפרסום ב"מעריב" וב-nrg.

ב-2006 פירסם nrg את תמונתה של א' מבית הנשיא. ב-2008 פירסם אותה שוב, ככל הנראה בגלל חיתוך אוטומטי של תמונות באתר, שבוצע על התמונה המקורית שבה נראים פניה.

א' מבית הנשיא נחשפת ב-nrg מעריב (14.5.2008)

אורלי אינס, שנודעה כא' מפרשת בר-לב עד שהחליטה להיחשף, נחשפה עוד קודם לכן בעיתון הדיגיטלי של "מעריב", שם נשמט הכיסוי השחור שהוצב על תמונה שבה נראה שלט עם שמה (נובמבר 2010)

העיתון הדיגיטלי של מעריב חושף את אורלי אינס מפרשת בר-לב (23.11.2010)

פיצ'ר "עוד באותו עניין" ב-nrg גרם לחשיפת זהותו של הדולה מרחובות שנחשד בעבירות מין (דצמבר 2010).

חשיפת פרטי הדולה באתר nrg מעריב (11.11.2009)

א' ממשרד התחבורה צולמה ל"מעריב" כשהיא מחזיקה תצלום ממוסגר של עצמה לצד משה קצב ואריאל שרון. התצלום הסתיר את רוב פניה, אולם פרצופה בתצלום עצמו נותר גלוי (דצמבר 2011).

hatikunim_nrg20111207_alef