לפי סקר שהזמין איגוד האינטרנט הישראלי, "הוט" היא ספקית הטלוויזיה הישראלית המובילה, השולטת בנתח של 24% מהשוק. אליו ניתן לצרף 2% נוספים של מנויים על "נקסט טיוי". אחריה "יס" עם 16%, ו-5% נוספים המנויים על "סטינג טיוי". סלקום עם 14% ופרטנר עם 12%. 23% מהנשאלים אינם מחוברים לספק טלוויזיה ישראלי כלשהו. 10% נוספים השיבו כי הם מחוברים לספק אחר, שאינו ברשימה, או שאינם יודעים לאיזה ספק הם מחוברים.

נתח השוק של ספקיות הטלוויזיה הישראליות עומד על 66% לפי הסקר, ועוד 7% באמצעות שירותי סטרימינג של הספקיות. ענקית הסטרימינג הבינלאומית נטפליקס, כך לפי הסקר, שולטת לבדה על נתח של 59% מהשוק, ולצידה דיסני פלוס (10%), יוטיוב טיוי (7%), אפל טיוי (5%), אמזון פריים (3%) ו"דיסקברי פלוס" (1%). 30% מהנשאלים אינם מחוברים לאף ספק טלוויזיה בינלאומי.

נתונים נוספים שעלו מן הסקר: מספר המשיבים שאינם צורכים טלוויזיה דרך ספקי תוכן ישראלים גבוה ביותר אצל חרדים (78%), אך הוא גם גבוה בהרבה בקרב תושבי יהודה ושומרון (52%) מאשר אצל תושבי ישראל שבתוך הקו הירוק (14%-28%). "הוט" היא הספקית המועדפת על משיבים חילוניים ומסורתיים (לעומת דתיים), ואילו "יס" היא המועדפת על בני 65 ומעלה. ונתח השוק של נטפליקס עולה ביחס הפוך לגיל.

הסקר בדק גם את השימוש בשירותי סטרימינג מוזיקליים. בקטגוריה זו האפליקציה השלטת היא זו של ספוטיפיי, המחזיקה, לפי הסקר, בנתח שוק של 35%. אחריה אפל מיוזיק עם נתח של 13%. שתי אפליקציות נוספות, טידאל ודיזר, מחזיקות בנתח של2% בלבד כל אחת. 14% מהמשיבים השיבו כי הם משתמשים באפליקציה שאינה ברשימה או שאינם יודעים באיזו אפליקציה הם משתמשים. כמחצית מהישראלים, 43%, כלל אינם משתמשים בספקי מוזיקה.

הסקר נערך עבור איגוד האינטרנט הישראלי בינואר 2023 ע"י מכון המחקר מאגר מוחות בהנהלת פרופ' יצחק כ"ץ, בקרב מדגם מייצג של 1,040 משיבים המהווים מדגם מייצג של החברה הישראלית.