הצלם ישראל ברדוגו, המרבה לתבוע גופים וכלי תקשורת שמפרים את זכויותיו, שוב יפוצה על ידי רשות עירונית. הפעם יקבל עשרות אלפי שקלים מעיריית רמת-גן ושני גורמים נוספים בגין פרסום תצלום של האצטדיון הלאומי בעיר.

ברדוגו תבע 105 אלף שקלים מהעירייה ומהחברה הכלכלית לפיתוח רמת-גן בגין פרסום התצלום באתר הפייסבוק של הבורסה ובאתר הבורסה עצמו. לדבריו, מדובר בתצלום ייחודי שהתבצע מהאוויר באישור חריג של רשות שדות התעופה.

העירייה והחברה הכלכלית טענו להגנתן כי אינן קשורות לפרסומים וכי אלה בוצעו בידי חברת ההפקות יד הפקות ואישה שעבדה עבור החברה. העירייה אף העבירה הודעות צד ג' לחברת יד הפקות ולאותה אישה בדרישה כי יישאו באחריות הפרסומים. האישה הטילה את האחריות על חברת יד הפקות ואילו זו הטילה את האחריות חזרה על האישה.

לאחרונה הודיעו הצדדים כי חתמו על הסכם גישור לפיו העירייה והחברה הכלכלית שלה תשלמנה לברדוגו 26 אלף שקלים ואילו חברת ההפקות והאישה תשלמנה לו כל אחת 12 אלף שקלים נוספים. במסגרת הסכם הגישור הוסכם גם כי תביעה נפרדת שהגיש ברדוגו נגד העירייה והחברה הכלכלית שלה, תביעת זכויות יוצרים בסך 80 אלף שקלים, תידחה ללא צו להוצאות.

61949-11-20
65229-12-21