איש תקשורת פופולרי תקף בטוויטר צעירה בת 19 משום שחשפה פנייה שקיבלה מגבר זר, המבוגר ממנה ב-27 שנה, שביקש להכיר אותה. כשהנערה הגיבה לציוץ, ענה לה איש התקשורת בהתפארות על כיבושיו המיניים. דיווח על חלופת הציוצים פורסם באתר "מאקו".

ינון מגל הוא איש תקשורת ותיק, העובד כיום כמגיש בערוץ 14 ובתחנת הרדיו 103FM. מגל גם כיהן בעבר בכנסת, אך עזב על רקע טענות להטרדה מינית מצד עובדות כשהיה עורך ראשי של אתר "וואלה". מגל הוא גם אחד מכמה אנשי תקשורת המזוהים עם בנימין נתניהו, הזוכים לפופולריות רבה ברשתות החברתיות. אתמול (1.1) הגיב מגל בתגובה לציוץ של אדל קוגן, שחשפה צילום מסך של הודעת ווטסאפ ששלח לה גבר שאין לה שום היכרות עימו, וביקש להכירה.

מגל, בציוץ שזכה לחשיפה גדולה (כ-170 אלף צפיות), תקף את הציוץ שפירסמה הנערה וקבע שהיא "חלאה עם אופי רע": "מישהו שולח למישהי בפרטי הודעת התעניינות גנרית ומנומסת והיא בתגובה עושה לו שיימינג ברשת". לדבריו, גם אליו פונות נשים שאינו מכיר המעוניינות בהיכרות עימו, אך הוא אינו חושף אותן. למחרת, בתגובה לתגובה שצייצה הנערה, כתב מגל "לפני שלושים שנה הייתי מעמיס עשרות כמוך בקלשונים על משאיות".

"מה אתה עושה ינון???", כתב לו בתגובה אחד הגולשים, "היא לא עובדת שלך".

בתגובה ל"מאקו" אמר מגל כי הוא מתעב שיימינג.