בעיתון "מעריב" פרסמו כלשונה הודעת יחסי הציבור מטעה שהוציא רני רהב לאחר שבית-המשפט פסק בתביעות ההדדיות בינו לבין עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון. בהמשך תוקנה הידיעה ב"מעריב" כך שתשקף נאמנה את המציאות.

ביום חמישי האחרון פסק בית-המשפט השלום בהרצליה בתביעות דיבה הדדיות שהגישו רהב ולוינסון. השופט אמיר ויצנבליט קיבל בחלקן את שתי התביעות ופסק לצדדים הוצאות שמתקזזות אלו עם אלו.

מיד עם מתן פסק הדין הפיץ רהב הודעה לעיתונות המציגה את התוצאה כניצחון מוחץ לטובתו. תחת הכותרת "רן רהב זכה במשפט נגד העיתונאי חיים לוינסון - נקבע כי חיים לוינסון אשם בהוצאת דיבה כנגד רן רהב" מסגר רהב את פסק-הדין כהישג משפטי עבורו ומפלה ללוינסון.

דקות אחדות לאחר הפצת ההודעה לעיתונות עלתה ב"מעריב" ידיעה בחתימת הכתב מתן וסרמן שהעתיקה כמעט מילה במילה את ההודעה לעיתונות של רהב. כותרת הידיעה קראה "ניצחון לרני רהב על העיתונאי חיים לוינסון בשתי תביעות דיבה", זאת על אף שרהב הגיש רק תביעה אחת, וכאמור, "הפסיד" בתביעה אחרת. גוף הידיעה ב"מעריב" כלל כמעט את כל ההודעה לעיתונות של רהב, כולל כותרת הביניים "גילוי נאות והשתלשלות העניינים" ששיבץ בה איש יחסי הציבור.

נוסח הידיעה המקורי ב"מעריב", 27.5.21 (צילום מסך)

רהב מיהר לצייץ קישור לידיעה, שאינה אלא ההודעה לעיתונות שהפיץ, וצירף לקישור את המילים: "העיתונאי חיים לוינסון יצא שקרן!! (מתן וסרמן: מעריב / צילום: סיון פרג' / עורכים: דורון כהן, גולן בר יוסף)".

אולם כעבור זמן לא רב, כשהתברר ל"מעריב" כי המציאות שונה מההודעה שניסח רהב, שונתה הכותרת של הידיעה ל"רני רהב נגד חיים לוינסון: חלק מהתביעות התקבלו, אף צד לא ישלם". לבסוף, לאחר מקצה שיפורים נוסף, התקבלה הכותרת שמופיעה גם כיום בידיעה: "רני רהב נגד חיים לוינסון: התביעות הנגדיות התקבלו, אף צד לא ישלם".

וסרמן מסר בתגובה: "לא מגיב, תודה".