ב"ישראל היום" פועלים להסרתו מהרשת של סרטון מביך, בטענה יוצאת הדופן שפרסומו מהווה הפרה של זכויות היוצרים של העיתון, ואף מאיימים בהליכים משפטיים. הסרטון, בן 17 שניות, לקוח מחומרי הגלם של ראיון מצולם שערכה כתבת העיתון מוריה קור עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, ובו נראית קור שואלת את אוחנה במטווח נשק לאיזה פוליטיקאי היה מכוון נשק, וחוזרת על השאלה ("ואם זה היה מונע בחירות חמישיות?") לאחר שהשר סירב לענות עליה.

השאלות של קור לא נכללו בכתבה שהתפרסמה ב"ישראל היום" אך דלפו לרשת, ובעקבות גל הביקורת קור התנצלה על "שאלה לא לגיטימית" והאשימה "גורמים חיצוניים" בפרסום חומר הגלם של הראיון. כעת מתברר כי לטענת "ישראל היום" אותו "גורם חיצוני" הוא לא אחר מלשכת השר אוחנה. על אף פניות חוזרות ונשנות לדוברו של השר אוחנה איתי גלינר ולראש המטה שלו דן גפן, לא התקבלה כל תגובה לטענת "ישראל היום".

כאמור, בעיתון לא מכחישים את תוכן הסרטון, אך במקום להסתפק בהתנצלות של כתבת העיתון, או להוסיף עליה הבהרות נוספות, תוקפים בעיתון דווקא את מי שפרסמו את הדברים ומנסים לצנזר את הפרסומים.

זו אינה הפעם הראשונה שב"ישראל היום" נאבקים באופן יוצא דופן בהדלפות, העומדות בבסיס הפרקטיקה העיתונאית. בשנת 2014 דלף סרטון שתיעד את דברי העורך הראשי דאז, עמוס רגב, כשהוא נושא דברים בפני עיתונאי המערכת ומעריך כי הפצצה שבוצעה באותו היום בסוריה תוביל למלחמה אזורית. הסרטון, שפורסם לאחר שרגב הכחיש את הציטוטים שהובאו מפיו וגרם לו מבוכה, הוביל את עורך "ישראל היום" לזמן כמה מעובדי המערכת לבדיקות פוליגרף, במטרה לאתר את מקור ההדלפה.

בסופו של ההליך - פוטרו שניים מעובדי העיתון. רכזת הכתבים שחר כהן תבעה את "ישראל היום" והגיעה להסכם חסוי עם העיתון. העיתונאי עמית לוינטל תבע את העיתון וזכה בפיצוי בסך 60 אלף שקל.