עיתונאית "ישראל היום" מוריה קור, שהתלוותה לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה בביקור בסימולטור של מטווח נשק לצורך ראיון עיתונאי, שאלה אותו "מי הפוליטיקאי שהיית מכוון אליו נשק?", וכשהשר השיב בשלילה נחרצת הוסיפה ושאלה "ואם זה היה מונע בחירות חמישיות?". גם לכך השיב אוחנה בשלילה והוסיף "תני לי רגע ליהנות" כשהוא נעלם בתוך מחסן מלא ברובים.

השאלות לא נכללו בראיון שפורסם ביום חמישי (18.3) אולם דלפו לטוויטר, עוררו, מטבע הדברים, ביקורת רבה וקור צייצה התנצלות על "שאלה שאינה לגיטימית". עוד קודם לכן נאלץ השר אוחנה למחוק את הראיון המצולם מדף הפייסבוק שלו ולפרסם גם הוא התנצלות, זאת משום שב"ישראל היום" הוסיפו לדמות מטרה עליה ירה אוחנה גרפיקה בדמות "גוש המרכז". כך שלמרות שהראיון שהתפרסם היה רך ומיטיב, נראה שהן השר והן הכתבת לא נהנו ממנו בסופו של דבר.

קור, שראיון שערכה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו פורסם בהבלטה בגיליון סוף השבוע האחרון של "ישראל היום", הובילה בימים האחרונים פינת וידיאו בשם "יום יום ח"כ" ששודרה באתר "ישראל היום". כאמור, הראיון עם השר אוחנה, שחתם את סדרת הראיונות הפוליטיים, עורר סערה זוטא כבר אתמול, אחרי שמחלקת הווידיאו באתר חמדה לצון וכאשר השר השתתף בסימולטור ירי ודיבר על כיוון הנשק למרכז המטרה, הופיעה על המסך גרפיקה כאילו השר מכוון אל "גוש המרכז".

בעקבות תרעומת שהתעוררה ברשתות החברתיות הסרטון הוסר גם מאתר "ישראל היום", נערך מחדש ללא הגרפיקה המסיתה, ואל עמוד הראיון נוספה הערת המערכת לפיה "אנו מבהירים כי לא הייתה כל כוונה לתת פרשנות שמשתמעת כאלימות, ומתנצלים אם מישהו נפגע מכך".

הפוסט שהשר אוחנה נאלץ למחוק (צילום מסך)

הפוסט שהשר אוחנה נאלץ למחוק (צילום מסך)

את הפוסט המקורי של השר אוחנה שקידם את הסרטון בכיכובו, ליווה הכיתוב "הלוואי שהייתם יכולים לראות את כל מה שנותר על רצפת העריכה.. אבל גם מה שנשאר מגניב". לצערו, היה מי שהגשים את משאלתו.

הבוקר (20.3) פרסם רפי הוימן, עוזר פרלמנטרי לשעבר וכיום ‏‏‏‏שליח קרן היסוד בגרמניה ואוסטריה, קטע מחומרי הצילום שלא הופיע במקור בסרטון "ישראל היום". בקטע זה נראית קור שואלת את השר אוחנה על איזה פוליטיקאי היה מכוון נשק. "חס וחלילה, אף אחד!", השיב השר אוחנה. בתשובה לשאלת ההמשך, על מניעת בחירות חמישיות, צחק השר אוחנה אך עמד על תשובתו השלילית.

הפעם היתה זו קור עצמה שפרסמה התנצלות. הערב, תחת הכותרת "הבהרה והתנצלות", צייצה קור: "לצערי במהלך השבת הופצו ע"י גורמים חיצוניים חומרי גלם מתוך ראיון שערכתי עם השר לבט"פ לאתר 'ישראל היום'. בחומרים, שלא נכללו בכתבה ובסרטון, שאלתי שאלה שלא היתה צריכה להישאל, שאלה שאינה לגיטימית ועל כן בחרתי למחוק אותה ולהשליכה לפח האשפה של חדר העריכה. צר לי שפורסמו חומרים שאינם ראויים לפרסום ואני מתנצלת בפני כל מי שנפגע".