מתוך "המגזין", המוסף היומי של "מעריב" (14-15.12.11)

מתוך "המגזין", המוסף היומי של "מעריב" (14-15.12.11)

"המגזין", מוסף "מעריב", מזמין מדי יום את קוראיו לשלוח למערכת תמונה אישית ואת שם הידוען הדומה לו. ההצעות המוצלחות מופיעות בעמוד הרכילות של המוסף, בתת-מדור העונה לשם "למי אומרים לך שאתה דומה". בשבוע שעבר, למשל, הושוותה צביה בלום לידוענית קלואי קרדשיאן. בלום מוצגת כ"עורכת", אולם לא נכתב היכן: במוסף "המגזין" של "מעריב".

רמז עבה יותר הופיע בתת-מדור נוסף שמכונה "חי | צומח | דומם | אוכל | סלב", ומשווה בין ידוענים לחפצים. מיקי לוין, כתבת הרכילות ששמה מתנוסס בראש מדור הרכילות של המוסף, הופיעה בתת-מדור זה והושוותה לצמח הנרקיס. יום לפני כן הופיע בתת-המדור "למי אומרים שאתה דומה" עורך המוסף, רועי בהריר, לצד תצלום של השחקן ג'ים קארי. "אמרו לי את זה בד"ר-לק ביפו", צוטט בהריר, שהוגדר בעיתון כ"איש תקשורת".

האם אזלו ל"המגזין" תצלומים של אנשים וידוענים הדומים להם? לדברי בהריר, האמת רחוקה מכך ובידי "המגזין" מאגר של עשרות אנשים שהצטלמו למדור. הפרסום של אנשי המוסף בעיתון, מסביר בהריר, הוא שעשוע, לא יותר. "אנחנו רואים את עצמנו כחלק מהציבור, אנשים רגילים שגם דומים לאנשים. אני לא רואה שום פסול בזה", הוא אומר, ומבטיח שבשבוע הבא ישובו פני אלמונים לעטר את המדור.