באתר ערוץ 20 פורסם סקר דעת קהל על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. אף שהנושא נוגע הן ליהודים בעלי אזרחות ישראלית והן לערבים בעלי אזרחות הישראלית, נשאלי הסקר היו מדגם מייצג של יהודים בלבד. חרף האפליה, ממצאי הסקר הוצגו ככאלה המשקפים את עמדת כלל הציבור בישראל.

תחת הכותרת "סקר: רק 3% מהישראלים סבורים שההתיישבות היא מכשול לשלום" דיווח אתמול (3.7) אלירן טל על ממצאי סקר שערך מכון רפי סמית עבור "פורום המזרח התיכון" ו"תוכנית הניצחון הישראלי". מהדיווח עולה כי הסקר בחן את עמדות הנשאלים לגבי המעורבות של נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ באזור, היחס הראוי של ישראל לחמאס ו"הצורך בניצחון ישראלי לטובת סיום הסכסוך".

עריכה ופרסום של סקרי אפרטהייד, סקרים שבוחנים את עמדות הציבור היהודי בלבד אף שהם עוסקים בנושאים שרלבנטיים גם לחברה הערבית בישראל, אסורים על-פי תקנון האתיקה של מועצת העיתונות. אף שערוץ 20 פרש מהמועצה ברגע שקיבל את רשיון השידור שלו, העקרונות האתיים הבסיסיים, ובכללם הימנעות מאפליה, אמורים להנחות גם אותו, כמו את כל יתר כלי התקשורת בישראל.

עיקרון אתי מהותי נוסף הוא הימנעות מהטעיית הציבור. בגוף הידיעה שפורסמה באתר ערוץ 20 ובכותרת המשנה שלה מוזכר שהסקר נערך בקרב מדגם מייצג של יהודים בלבד, אך כותרת הידיעה מתארת את הממצאים ככאלה שמאפיינים את כלל "הישראלים".

דוברת ערוץ 20, אירית שגב, מסרה בתגובה לפניית "העין השביעית": "מערוץ 20 לא נמסרה תגובה".