בעיתון "גלובס" מקפידים לתת לקוראים מה שהם מכנים "גילוי מלא" בכל הקשור לבעל השליטה הקודם של העיתון, אליעזר פישמן, וליו"ר הנוכחית אלונה בר-און. אך במוסף שצורף לאחרונה לעיתון הוקדש עמוד שלם לחברת הנדל"ן של בר-און ללא כל גילוי נאות.

לפני כשבועיים צורף ל"גלובס" מוסף בשם "התחדשות עירונית", מוסף שנתי העוסק בנדל"ן ובמיוחד בחברות העוסקות בהתחדשות עירונית, בין היתר במסגרת תמ"א 38 ותוכניות פינוי-בינוי. המוסף, חלקו מערכתי אך רובו פרסומי, כלל "מדד להתחדשות עירונית" המדרג את החברות השונות העסוקות בתחום.

במסגרת דירוג החברות העוסקות בתמ"א 38 הוקדש עמוד שלם לחברת בית-וגג, שאחת מבעליה ומי שמכהנת כיו"ר הדירקטוריון שלה היא אלונה בר-און, מבעלי "גלובס" ויו"ר הדירקטוריון שלו. החברה תוארה כ"אחת מהחברות הוותיקות, האיתנות והבולטות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, תמ"א 38 ופינוי-בינוי", ונטען כי היא "רואה בהתחדשות עירונית הזדמנות ייחודית המשלבת פעילות עסקית יחד עם אחריות חברתית רחבה".

מוסף "התחדשות עירונית", "גלובס", פברואר 2018

עוד נכתב כי לחברה יש "ניסיון מצטבר מהגבוהים ביותר בתחום", שמאחוריה "ניצבים הגופים המוסדיים החזקים בישראל" וכי "המיקוד בהתחדשות עירונית, הניסיון המצטבר בתחום, הצוות הפנימי המומחה והמותג הופכים את בית-וגג לאחד הגופים הבולטים והחזקים ביותר בענף". לא זו אף זו, תצלומה של בר-און הופיע בראש העמוד, וציטוט שיווקי מפיה שולב בטקסט שסקר את החברה.

עורכת "גלובס", נעמה סיקולר, מסרה בתגובה: "השאלה מתייחסת לחלק המסחרי של מוסף שלא היתה בו מעורבות של המערכת, כפי שנכתב באופן ברור ובולט. יחד עם זאת, כן ניתן גילוי מלא באירוע שהתקיים, וגם בסיקור העתונאי שנלווה אליו. ועדיין, הצדק איתכם ואכן ראוי היה שגם במוסף עצמו יינתן גילוי מלא התואם את מדיניות המערכת. אנחנו נפרסם הבהרה במיקום בולט במוסף הנדל"ן הקרוב, ונבדוק כיצד לשלב זאת גם באתר ובקוד האתי שנכתב בימים אלה. מודים מאוד על הפניית תשומת הלב".