חברת הטלוויזיה בכבלים HOT צפויה להסיר בסוף החודש הקרוב את ערוץ החדשות האמריקאי MSNBC מהיצע ערוצי החדשות שהיא מספקת ללקוחותיה. מוקדם יותר השנה התפרסם כי בכוונת החברה להפסיק גם את שידורי ערוץ החדשות האמריקאי FOX News.

MSNBC, ערוץ בת של רשת NBC האמריקאית, נחשב לבעל הטיה ליברלית, לעומת FOX News השמרני. MSNBC הצטרף להיצע ערוצי החדשות של HOT לפני כשש שנים, אז בא על חשבון ערוץ CNN. השינויים בלוח השידורים באים על רקע הצלחת מאמציה של HOT לשנות את הרגולציה כך שתוכל לשדר בארץ את ערוץ החדשות שלה עצמה, i24news.

בדו"ח מיוחד שהוציא לאחרונה הארגון הבינלאומי עיתונאים-ללא-גבולות (RSF), הוזכר פטריק דרהי, בעל השליטה ב-HOT, כאחד משורה של אוליגרכים ברחבי העולם "המהווים איום על חופש העיתונות", בכך שהם "משתמשים בכלי התקשורת שקנו כדי לשרת את פעילותם העסקית האחרת".

בדוברות HOT לא השיבו על השאלה מדוע הוחלט להסיר את ערוץ MSNBC מחבילת ערוצי החדשות של החברה והסתפקו בקביעה כי HOT "מרעננת מעת לעת את ההיצע" ללקוחות. במסגרת זו, ציינו בחברה, לפני כשנה הוחזר ערוץ CNN, ובנוסף צורפו ערוץ החדשות הגרמני DW וערוץ החדשות היפני NHK.