התוכנית ה-22 במספר של "קול העין", הפעם בהנחיית אורן פרסיקו ונמרוד הלברטל, יוצאת לדרך בשיחה עם אוהד חמו, הכתב לענייני פלסטינים של חדשות ערוץ 2. חמו, שדיווח השבוע מקלנדיה, מספר על היחס שהוא מקבל מחמושים ופעילי שמאל פלסטינים, ישראלים מהצד הימני של המפה הפוליטית ומבקר הטלוויזיה של עיתון "הארץ".

עיתונאי "כלכליסט" שאול אמסטרדמסקי מתאר את הנעשה במעבדת הדאטה-ג'ורנליזם שסייע לייסד במכללת שנקר, ומספר על הפרויקטים שנעשים בה והקשיים שבהם נתקל התחום בישראל, הן מבחינה כלכלית והן בשל העדר נכונות של גופים ממשלתיים להנגיש מידע לציבור.

בהמשך התוכנית מתראיין מארק צוקרברג על מאבקו ארוך השנים בפייסבוק. צוקרברג, שנקרא רותם גז עד שהחליף את שמו לפני כמה שנים, צייר השבוע גרפיטי על הקיר של משרדי פייסבוק כמחאה על כך שלא ניתן לכתוב מסרים על הקיר הווירטואלי של החברה.

לסיום מתאר פרופ' רפי מן מבית-הספר לתקשורת של אוניברסיטת אריאל את הסכנות שאורבות לעיתונאים וצלמי עיתונות באזורי עימות כתוצאה מהתחזות לעיתונאים, הן מידי פלסטינים המבקשים לבצע פעולות טרור והן מידי כוחות הביטחון הישראליים.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".