אתרי האינטרנט שבשליטת שלדון אדלסון, וכן אתר ynet של קבוצת "ידיעות אחרונות", הצניעו באופן יחסי את סיקור ההפגנה שהתקיימה אמש בתל-אביב במחאה על מתווה הפשרה עם חברות הגז. כך עולה מהשוואת דפי הבית של אתרים אלה לדפי הבית של יתר אתרי החדשות המרכזיים בישראל.

אתר "הארץ" נקט את העמדה התומכת ביותר בהפגנה. כבר בשעות אחר הצהריים התנוסס בראש עמוד הבית של האתר, צמוד לכותרת הראשית, מאמר דעה מאת גיא רולניק שקרא לציבור לצאת ולהפגין. בשעה 21:45 עלה דיווח על ההפגנה, אף הוא צמוד לכותרת הראשית, ונותר שם, תוך עדכונים, עד שעות הבוקר.

אתר mako של זכיינית הטלוויזיה קשת, שאחד מבעליה הוא יצחק תשובה, העלה כבר בשעה 21:00 לכותרתו הראשית ידיעה על ביקורת כלפי מתווה הגז. כותרת המשנה לידיעה הזכירה את קיומה של ההפגנה. בשעה 23:15 התחלפה התמונה שליוותה את הכותרת הראשית לתצלום מההפגנה ובו נראה מפגין נושא שלט בגנות "גזילת הגז". התצלום נותר בכותרת הראשית של האתר במשך כמחצית השעה, אז עבר הדיווח למשבצת השנייה בחשיבותה, שם נותר עד שעות הבוקר.

בדף הבית של האתר "וואלה" התפרסם דיווח על ההפגנה בשעה 22:30, כשהוא ממוקם במשבצת השנייה בחשיבותה. החל מהשעה 24:15 הפך הדיווח לכותרת ראשית, עם היוודע דבר מעצרם של כמה מפגינים.

באתר "מעריב" התפרסם דיווח על ההפגנה כבר בשעה 21:45, אולם רק במקום הרביעי בחשיבותו בדף הבית. בהמשך עבר הדיווח למשבצת השלישית בחשיבותה, שם נשאר עד הבוקר. באתר nana10 המתינו עד השעה 23:30 עם דיווח על ההפגנה, אולם מרגע שזה פורסם הוא מוקם בכותרת הכותרת הראשית ונותר שם עד שעות הבוקר.

הכותרות ב-ynet, "ישראל היום" ו-nrg

בדף הבית של אתר nrg, שבשליטת שלדון אדלסון, עלה דיווח על ההפגנה רק בשעה 23:00, הרחק מהכותרות הראשיות של האתר. בשעה 23:45 זז הדיווח אל מעלה דף הבית, תוך הדגשת אלימות והפרות סדר שהתקיימו בהפגנה. כעבור כשעה שב הדיווח אל האזור הפחות בולט בדף הבית.

באתר "ישראל היום" עלתה ידיעה שהזכירה את ההפגנה רק בשעה 02:45, ולא בכותרת הראשית. אתר "ישראל היום" ידוע בקצב עדכונו האטי, אולם כאשר הנושא חשוב בעיני עורכי האתר, מצליחים כתבי העיתון וצוות האתר לדווח במהירות רבה יותר על אירועים המתרחשים במדינה.

באתר ynet, השייך לקבוצת "ידיעות אחרונות" של ארנון (נוני) מוזס, עלה דיווח על ההפגנה כבר בשעה 21:45, אך כמו באתר nrg, ולהבדיל מכל יתר אתרי החדשות, הדיווח פורסם במורד דף הבית, הרחק מהכותרות הראשיות, ונותר שם שעות ארוכות. רק בשעה 01:00 עלה הדיווח לאזור הכותרות הראשיות, למשבצת השלישית בחשיבותה בדף הבית, כשהוא נושא את הכותרת "ארבעה עצורים בהפגנת הגז".