תוכנית שלישית ל"קול העין", בהנחיית אורן פרסיקו ואביעד טובי. בפתח התוכנית מתאר עו"ד דן אור-חוף את היחסים הסבוכים בין חברת גוגל לאיחוד-האירופי, על רקע הגשת כתב אישום נגד גוגל מטעם האיחוד באשמת הפרת חוקי ההגבלים העסקיים והחלטה של גוגל להקדיש עשרות מיליוני דולרים לקרן חדשנות שממנה ייהנו דווקא מו"לים של כלי תקשורת ותיקים.

בהמשך משוחחים טובי ופרסיקו עם כתב המדיה של "דה-מרקר" נתי טוקר על שתי הקבוצות המתמודדות בימים אלה על רכישת ערוץ 10, ועל האופי שיקבלו הערוץ וחברת החדשות שלו תחת כל אחד מבעלי השליטה האפשריים. עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת "הצלחה" והפרשן המשפטי של "העין השביעית", עולה לשידור כדי לספר על נזקי הפרסום הסמוי בעיתונות המודפסת, על רקע חשיפת פרוטוקול מדיון פנימי בלפ"מ שממנו עולה כי בניגוד ל"ידיעות אחרונות", בעיתון "ישראל היום" דווקא סירבו לעסקת פרסום סמוי עם משרד החינוך. לקראת סיום התוכנית מספרת אירית דולב, מייסדת שותפה ועורכת ראשית של "המקום הכי חם בגיהנום", על האתר שהקימה והעבודה העיתונאית הייחודית שהוא מציע.

קול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל, ואתר "העין השביעית" החלו בשידור תוכנית חדשה שתעסוק בביקורת תקשורת. התוכנית, "קול העין", משודרת בקול-הקמפוס מדי שבוע, בימי שלישי ב-12:00, וזמינה לקהל המאזינים באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".

את התוכנית הפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.