קשיים בהליכי הגישור לסילוק תביעות הדיבה ההדדיות בין מגיש "כלבוטק" רפי גינת לפרסומאי אורן פרנק. בשנת 2007 הגיש גינת תביעה בסך מיליון שקל נגד פרנק, בעקבות פוסט שפירסם פרנק בבלוג שלו ב"דה-מרקר קפה" ובו טען כי גינת אינו מעז לצאת נגד בעלי הון בתוכנית "כלבוטק". בשנת 2008 הגיש פרנק תביעה נגדית בסכום זהה אחרי שבראיון שהעניק ל"גלובס" כינה אותו גינת "שקרן".

בחודשים האחרונים ניהלו באי-כוחם של גינת ופרנק דיונים במאמץ למצוא פתרון של גישור לתביעות ההדדיות, שנידונות בבית-משפט השלום בתל-אביב, וזאת בעזרת השופט בדימוס שלי טימן.

בדצמבר האחרון הגישו הצדדים לבית-המשפט בקשה בהסכמה להארכת התקופה העומדת לרשותם לצורך גישור. בדיון שנערך לפני כחודש הודיעו הצדדים לבית-המשפט כי הם נמצאים "בשלבים מתקדמים" של הגישור, אך ביקשו ארכה נוספת. השופטת אביגיל כהן אישרה להם להמשיך בדיוני הגישור עד לסוף ינואר וקבעה כי "היה ולא תוגש הודעה בדבר הסדר גישור עד ליום 31.1.11, אזי תינתנה החלטות בבקשות התלויות ועומדות".

מאז לא דיווחו הצדדים לבית-המשפט על התקדמות בדיוני הגישור, ובשל כך החליטה ביום חמישי האחרון השופטת אביגיל כהן להכריע באותן בקשות. אחת ההחלטות נגעה לבקשה של פרנק לדחות על הסף את תביעתו של גינת בשל טענה להעדר עילת תביעה והעדר יריבות בינו ובין התובעת הנוספת, חברת עולם-הספורט בע"מ, בעלת זכויות השידור וההפקה של "כלבוטק". השופטת כהן דחתה את הבקשה. ישיבת קדם-משפט אמורה להתקיים באמצע חודש מרץ.

ת"א 60371/07

ת"א 24321/08