ביום שני האחרון דיווח אסף גבור, הכתב לענייני ערבים של אתר nrg, כי ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה עלה לקברו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה ­בתחנת הרכבת הקלה בגבעת-התחמושת. דיווח זה היה חריג. בעוד יתר כלי התקשורת דיווחו כי חמדאללה הגיע לביקור בעיר העתיקה ובמתחם הר-הבית, גבור היה היחיד שדיווח כי נוסף לכך עלה ראש הממשלה הפלסטיני לקברו של המחבל.

במהלך סוף-השבוע פורסם באתר "שיחה מקומית" כי דיווח זה היה שקרי. "פרסום שקרי כזה יוצר הסלמה והתססה בדעת הקורא כנגד ראש הממשלה הפלסטיני", טענה יעל ערבה, "המצטייר כמי שתומך בטרור ומעודד פגיעה בחפים מפשע, ומצייר את כל הפלסטינים כתומכי טרור נגד תינוקות ואזרחים".

בעקבות פניית "העין השביעית" לגבור התקבלה ממערכת nrg התגובה הבאה: "המידע [על ביקור חמדאללה בקבר המחבל] נמסר ממקור פלסטיני שהיה נוכח בביקורו של חמדאללה בהר-הבית, אך בשל אי-הבנה בין הכתב לבין הדסק הדברים פורסמו כעובדה ולא כדיווח. בעקבות פנייתכם העניין נבדק שוב והמידע הוסר מהאתר. יש לציין כי הכתב אסף גבור מכסה בעיתון 'מקור ראשון' ובאתר nrg את התחום הפלסטיני והערבי – מהתחומים האינטנסיביים ביותר בשנים האחרונות – והוא כותב מדי שבוע עשרות כתבות חדשותיות ומגזיניות שזוכות להערכה רבה במערכת ומחוצה לה".

נכון לשעת כתיבת שורות אלו, הדיווח השגוי באתר nrg נותר על כנו.