רשימה הכוללת פרטים בעלי ערך מודיעיני של 200 חיילי צה"ל, מהרמטכ"ל רב-אלוף גבי אשכנזי ועד לחיילים בדרג סמל, הועלתה לאתר אינטרנט המתארח בשרת הממוקם בארה"ב. על-פי מונה המבקרים באתר, נכון לשעת כתיבת שורות אלה ביקרו בו מעט יותר מאלף איש.

הרשימה הארוכה כוללת את שם החייל, ובמרבית המקרים גם את תמונתו, דרגתו, תפקידו, תאריך הלידה, מספר תעודת הזהות שלו וכתובתו. לבד מהרמטכ"ל, נמצאים באתר בסדר אלפביתי פרטיהם של סגן הרמטכ"ל (לשעבר), ראש אמ"ן, קצין שריון ראשי, קצין מודיעין שדה ראשי, מפקד בה"ד 1, ראש אגף התכנון, מפקד זרוע היבשה, מפקדי בסיסים בחיל האוויר, וקצינים בכירים נוספים יחד עם מפקדי יחידות מיוחדות ועוד. על פי האתר, החיילים כולם לקחו חלק במבצע "עופרת יצוקה".

"המידע להלן הגיע באופן אנונימי; ככל הנראה מאדם המשרת בצבא הישראלי", נכתב באנגלית בראש האתר, המאשים את החיילם בביצוע פשעי מלחמה. בהמשך נכתב כי "האנשים הנמנים כאן החזיקו תפקידי פיקוד בעת ההתקפה [על עזה] ועל כן לא רק שפעלו בשם מנגנון מדינתי רצחני, אלא עודדו באופן פעיל אנשים אחרים לנהוג כך. הם נושאים באחריות אישית מובהקת".

עוד נכתב בראש האתר כי הכוונה היא להפנות את תשומת הלב לאינדיבידואלים ולא למסגרות הכלליות שבאמצעותן הם פועלים. כמו כן, מצוין כי המידע הגיע באופן פיראטי. בעלי האתר מעודדים את הגולשים לחפש ולהפיץ מידע נוסף מסוג זה.

עדכון (18.11, 15:30): האתר ירד מהרשת. במקומו מופיעה הודעה לפיה שירות האחסון הסיר את האתר משום שהפר את תנאי השימוש של השירות. עם זאת, מאז אתמול נוצרו מספר אתרי-מראה ששיכפלו את המידע באתר המקורי.