טל פרידמן עוזב את 'ארץ נהדרת'. תכנית הסיום של העונה במוצ"ש הקרוב תהיה גם תכנית הפרידה מאחד מכוכביה הגדולים של התכנית שביקש לפרוש בתום 11 עונות מוצלחות. טל פרידמן, מכוכביה הגדולים של 'ארץ נהדרת' וחבר בצוות השחקנים מיום עלייתה לאוויר, יעזוב את התכנית, לפי בקשתו, בסוף העונה הנוכחית. ב-11 השנים האחרונות כבש טל את מקומו כאחד הקומיקאים האהובים בישראל עם דמויות מצליחות כ-'לובה', אומלטה', 'חיזקי' ו-'רחל המתנחלת', כמו גם חיקויים מבריקים לשלל דמויות מפתח ישראליות החל בשלי יחימוביץ, שרון ואולמרט ועד רון קופמן וזאב נחמה" (מתוך קומוניקט של קשת)

nrg מעריב

"טל פרידמן, מכוכביה הגדולים של 'ארץ נהדרת' וחבר בצוות השחקנים מיום עלייתה לאוויר, יעזוב את התכנית, לפי בקשתו, בסוף העונה הנוכחית. ב-11 השנים האחרונות כבש טל את מקומו כאחד הקומיקאים האהובים בישראל עם דמויות מצליחות כ-'לובה', אומלטה', 'חיזקי' ו-'רחל המתנחלת', כמו גם חיקויים לשלל דמויות כמו שלי יחימוביץ, רון קופמן וזאב נחמה. במוצ"ש הקרוב תשודר תכנית סיום העונה ה-11 של ארץ נהדרת וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן" (לא חתום)

"ישראל היום"

"טל פרידמן, שהיה חלק מנבחרת 'ארץ נהדרת' מיום עלייתה לאוויר, יעזוב את התכנית, לפי בקשתו, בסוף העונה הנוכחית. פרידמן הביא לעולם את 'לובה', אומלטה', 'חיזקי' ו-'רחל המתנחלת', כמו גם חיקויים מבריקים לשלל דמויות מפתח ישראליות החל בשלי יחימוביץ, שרון ואולמרט ועד רון קופמן וזאב נחמה. במוצ"ש הקרוב תשודר תכנית סיום העונה ה-11 של ארץ נהדרת וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן" (לא חתום)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

"הארץ"

"טל פרידמן עוזב את 'ארץ נהדרת'. תוכנית הסיום של העונה, שתשודר במוצאי השבת הקרובה, תהיה גם תוכנית הפרידה מהשחקן, שהשתתף בתוכנית הסאטירה מתחילתה ובמשך 11 עונות, וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן. פרידמן, מכוכביה הגדולים של 'ארץ נהדרת', יעזוב את התוכנית לפי בקשתו. ב-11 השנים האחרונות גילם דמויות מצליחות כמו לובה, אומלטה, חיזקי ורחל המתנחלת וכן חיקה פוליטיקאים כשלי יחימוביץ, אריאל שרון, אהוד אולמרט וגם אישים מחוץ לזירה הפוליטית כרון קופמן וזאב נחמה" (רותה קופפר)

"עכבר העיר"

"טל פרידמן, אחד מכוכביה הגדולים של ארץ נהדרת וחבר צוות מיום עלייתה לאוויר, יעזוב את התכנית, לפי בקשתו, בסוף העונה הנוכחית, בסוף השבוע הקרוב. במוצאי שבת תשודר תכנית סיום העונה וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן. [...] במהלך שנותיו ב'ארץ נהדרת', פרידמן יצר עם כמה מהדמויות הבולטות בתכנית, בין אם הן מקוריות או חיקויים. בין הדמויות הבלתי נשכחות שלו: -'לובה', 'חיזקי' ו-'רחל המתנחלת', שלי יחימוביץ, אריאל שרון אהוד אולמרט, רון קופמן וגם זאב נחמה". (לא חתום)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

ynet

"הקומיקאי טל פרידמן פורש מ'ארץ נהדרת' – תוכנית הבידור בה כיכב במהלך 11 עונות. [...] פרידמן מלווה את התוכנית מאז שעלתה לאוויר ב-2003, וגילם דמויות בלתי נשכחות כמו לובה הקופאית ורחל המתנחלת, וכן חתום על החיקויים של שלי יחימוביץ', אודטה, אריאל שרון ועוד. בעונה האחרונה, שעומדת להסתיים בשבת הקרובה, פרידמן השתתף בפחות מערכונים – אולם קיבל פינה מוזיקלית בסוף התוכנית" (רן בוקר)

גלי-צה"ל

"לאורך שנים גילם פרידמן דמויות מובילות רבות ב'ארץ נהדרת' – בינהן הקופאית לובה, מדריך הטיולים חזקי, שלי יחימוביץ', אריאל שרון, אהוד אולמרט, אהוד ברק ועוד. במוצאי שבת ישודר הפרק האחרון בעונה הנוכחית, ה-11 במספרה, וחלקו יוקדש לפרידה מפרידמן" (רועי לוינגר)

"מאקו"

"אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של תכנית הבידור של 'קשת', ומי שהיה חבר בצוות השחקנים מיום עלייתה לאוויר, הודיע כי ביקש לעזוב את התכנית לאחר הפרק האחרון של העונה ה-11, שישודר בשבת הקרובה (21:00 בערוץ 2). פרידמן גילם לאורך השנים שורה ארוכה של דמויות מוכרות כמו: 'לובה' ו-'רחל המתנחלת', והעניק את גרסתו לחיקויים של פוליטיקאים ומפורסמים רבים מאריאל שרון ועד רון קופמן" (לא חתום)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

"אייס"

"אחרי עונה בה כמעט ולא הופיע – מבחירה, החליט טל פרידמן לפרוש מהתכנית ארץ נהדרת של קשת. תכנית סיום העונה במוצ"ש הקרוב, תהיה גם תכנית הפרידה מהאיש שהפך במהלך השנים לאחד הקומיקאים המובילים בישראל, וחלק ממנה יוקדש לפרידמן. ב-11 השנים האחרונות, כבש פרידמן את מקומו בציבוריות הישראלית, בראש ובראשונה עם הדמות 'לובה', אבל גם עם 'אומלטה' (אודטה שוורץ), 'חיזקי' ו'רחל המתנחלת', כמו גם חיקויים לשלל דמויות, בהן שלי יחימוביץ, אריק שרון, אהוד אולמרט, רון קופמן וזאב נחמה" (אלכסנדר כץ)

"וואלה"

"טל פרידמן, מכוכביה של 'ארץ נהדרת' וחבר בצוות השחקנים מיום עלייתה לאוויר, יעזוב את התכנית, לפי בקשתו, בסוף העונה הנוכחית. ב-11 העונות של 'ארץ נהדרת' בלט פרידמן עם דמויות מצליחות כ-'לובה', אומלטה', 'חיזקי' ו-'רחל המתנחלת', כמו גם חיקויים מבריקים לשלל דמויות מפתח ישראליות החל בשלי יחימוביץ', שרון ואולמרט ועד רון קופמן וזאב נחמה. במוצ"ש הקרוב תשודר תכנית סיום העונה ה-11 של ארץ נהדרת וחלקה יוקדש לפרידה מפרידמן" (לא חתום)

"גלובס"

"הקומיקאי טל פרידמן עוזב את 'ארץ נהדרת'. פרידמן, שהיה חלק מצוות התוכנית מיום הקמתה לפני 11 עונות, ביקש לעזוב את התוכנית צורך פיתוח פרוייקטים טלוויזיוניים משלו. [...] פרידמן נודע בסגנון ההומור המיוחד שלו וגילם דמויות שנכנסו לפנתאון הקומדיה הישראלי, ובראשן 'לובה', 'חלי' המבוססת על דמותה של שלי יחימוביץ', 'אומלטה', 'חיזקי' ו'רחל המתנחלת' השנויה במחלוקת" (לי-אור אברבך)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

טל פרידמן (צילום: משה שי)

"סופהשבוע"

"טל פרידמן פורש מ'ארץ נהדרת'. אחד מהכוכבים הבולטים של תוכנית הדגל של הזכיינית קשת הודיע במפתיע על החלטתו לעזוב לאחר הפרק האחרון של העונה ה-11, שישודר בשבת הקרובה. פרידמן היה חבר בצוות השחקנים מיום עלייתה לאוויר של ארץ נהדרת' וגילם במהלך השנים שלל דמויות מוכרות שנכנסו לפנתאון, כמו רחל המתנחלת' ו'לובה'. בין היתר הוא חיקה את אריאל שרון, שלי יחימוביץ (חלי), זאב נחמה ורון קופמן. התוכנית בשבת הקרובה תוקדש בחלקה לעזיבתו" (מיקי לוין)

"סרוגים"

"הקומיקאי טל פרידמן עוזב את תכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת'. פרידמן, שכיכב בתכנית מיום עלייתה לאוויר לפני 11 עונות, ביקש לעזוב בתום העונה ולהקדיש את זמנו להופעות יחד ולפרויקטים טלוויזיוניים שונים. במהלך השנים היה אחראי פרידמן לגילומן של דמויות רבות, כמו הקופאית לובה, רחל המתנחלת, דמותו של נפתלי בנט ו'חלי' – שנכתבה בהשראתה של ח"כ שלי יחימוביץ'" (אפי אברהם)

הקומוניקט המלא

להורדת הקובץ (DOCX, 85KB)