02.11.2022 האזרח מוזס נוני מוזס נכנס לתקופת המפץ הגדול של התקשורת הישראלית כאיש החזק ב"ידיעות אחרונות" – והגיח ממנה כטייקון המדיה החזק במדינה • בריתות חשאיות עם מתחרים, עסקאות סיבוביות עם תאגידים ומנכ"לים כל-יכולים, טיפוח יחסי קח-תן עם פוליטיקאים • השיטה המושחתת שוכללה ונוצלה כדי לעצב את ענף הטלוויזיה בשלב קריטי בהתפתחותו, והבטיחה שמוזס יזכה במעמד בכורה • כך הפכה קבוצת "ידיעות אחרונות" לאימפריה • שיטת "ידיעות אחרונות", פרויקט מיוחד של "העין השביעית", פרק 2 איתמר ב"ז ואורן פרסיקו
09.12.2013 שאיפות משותפות בקרב המשותף נגד החוק שיאסור פרסום מוצרי עישון, העיתונים ומשווקי הסיגריות מעסיקים אותם לוביסטים איתמר ב"ז
01.05.2003 דו"חות מלחמה – איך כבשנו את בגדאד חלקם של הכתבים הישראלים בסיקור המלחמה היה בסך-הכל קוריוז, גימיק. מלחמת היוקרה בין הערוצים ניפחה וניפחה אותו, כמו בלון נחום ברנע