01.03.2002 שרת הדואר לימור לבנת החליפה את שוק התקשורת בשוק הרבה יותר רגיש וחשוב - החינוך, ההשכלה הגבוהה, התרבות והמחקר המדעי. באותן שיטות, על-פי אותם ערכים, באותה נחרצות, היא מבקשת לעשות לאקדמיה הישראלית מה שעשתה לתקשורת נחום ברנע
01.01.2002 בעלי הבית מחקר אקדמי ראשון מאשר: "מעריב", ובמידה שונה גם "ידיעות אחרונות", מעדיפים את אינטרסי המו"לים שלהם בדיווחיהם נאווה קוורטלר
01.09.2001 10 החטאים של זכייני ערוץ 2 כאשר עלה הערוץ השני לאוויר, עזבה מדורת השבט הישראלית את הערוץ הממלכתי העבש, המיושן, המתנשא והמונופוליסטי, ונדדה למדורה החדשה, זו של הערוץ המסחרי החדש גבי וימן
01.07.2001 אחריהם המבול רק ייבוא דחוף של מאות אלפי אנשים זרים ימציא קהל צופים ל-120 ערוצי הטלוויזיה שנפתחו כתוצאה ממדיניות שרי התקשורת בעשר השנים האחרונות, שמאיימת למוטט את הענף שרי מקובר
01.03.2001 עוד מעט נחזור... בערוץ המתחרה שוק הבשר של כוכבי הטלוויזיה, אמיתיים ומדומים, הומה לקראת הכרעת ההתמודדות על הפעלת הערוצים החדשים דנה וינקלר
01.11.2000 האם הנשר ימריא? ערוץ 3 עומד לצאת לדרך, המכרזים כבר פורסמו, שוק הטלוויזיה גועש, אבל התחזיות הכלכליות מצננות חלק מן ההתלהבות. מי ומי על קו הזינוק אבנר הופשטיין
01.03.2000 נשמות טובות מפעלי הצדקה הטלוויזיוניים כבר אינם מספיקים. עכשיו הגיע תור האומללים להוטי הפרסום, המתבזים ומשפילים את עצמם, כשכל שכרם – עצם ההופעה בטלוויזיה רן איציק
01.05.1998 רחם ושעשועים בחודש הרביעי להריון הפונדקאית מינו ההורים הביולוגים ידיד משפחה שיסייע ביצירת הקשר עם התקשורת, ויחד יצאו למסע מכירות נרחב של סיפורם. המבצע הצליח מעל למשוער. כך מכרה התקשורת את נשמתה רוני דגן ואבנר הופשטיין
01.10.1997 אנחנו לא חלק מהטרגדיה פחות משש שעות לאחר הפיגוע חזרו בקול-ישראל לשדר פרסומות; אפילו לא חיכו לתום ההלוויות כרמית גיא
01.04.1997 מי יפקח על הפרסומות? הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מעבירה בימים אלה לאחריות הזכיינים את האחריות לבדיקת הפרסומות המשודרות בערוץ השני כתב "העין השביעית"
01.04.1997 הפנקס פתוח והיד רושמת ברצינות גמורה בחנה האגודה לזכות הציבור לדעת את מידת האיזון בתוכניות הסאטירה של ערוץ 2. יש לה טענות אלי פולק וישראל מידד
01.11.1996 דיונים על איסור עיסוק בפרסומת נמשכים הדיונים על שינוי תקנון האתיקה החדש של מועצת העיתונות, כדי להתמודד עם סוגיית העסקתם של עיתונאים בתשדירי פרסומת כתב "העין השביעית"
01.11.1996 דמי חסות מתי כובש מראדונה את עמודי השער של "מעריב", ומתי הוא מתחבא בעמודים הפנימיים של "ידיעות אחרונות" – ולהיפך. הצצה אל שוק החסויות שמנהלים העיתונים יגאל מוסקו
01.09.1996 מה עסקך? לשלושת העיתונים הגדולים יש אינטרסים כלכליים נוספים בענף התקשורת. האם, וכיצד, הם מנצלים את דפיהם כדי להגדיל את הכנסותיהם? יונתן טיקוצ'ינסקי