15.09.2020
הקרן לידידות רסס - "העין השביעית"
06.03.2020
07.04.2017
14.12.2016
06.05.2016
11.01.2016
06.11.2015
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
10.10.2015
05.12.2014
25.11.2014
21.11.2014
04.11.2014
28.10.2014
24.10.2014