10.10.2011 אפל - המותג המובהק ביותר "אומה אחת, רצון אחד, מטרה אחת". הסיסמה הזאת מתארת את קהילת צרכני אפל יותר מאשר את אלו של כל מחשב אחר נועם יורן
28.09.2011 נאורים, נאורים מדי בשלל הדיווחים על טים קוק, מחליפו של מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס, נמנעו העיתונאים לעסוק בנטייתו המינית. ליובל דרור יש הרגשה שהם עוד יחזרו לנושא יובל דרור
27.04.2010 מהנדס אחד נכנס לבר סקופ לחובבי הגאדג'טים הופך לפרשייה שהיא עדות לכוחה העולה של המדיה החדשה, שאתיקה עיתונאית בעייתית מככבת בה לצד חקירה פלילית של המשטרה ושל חברת ענק, ששומרת על שתיקה מוחלטת לירן לוטקר
01.02.2010 למה לעצור בסריג "גלובס" מנתח את האסטרטגיה של בכירי עולם העסקים על-פי הסוודר שלהם. יובל דרור מציע להרחיב את השיטה לתחומי סיקור נוספים יובל דרור
25.01.2010 בתוככי מכונת ההייפ מחשב הלוח החדש שאפל עומדת להשיק מעלה ביתר עוצמה שאלה ישנה: מדוע עיתונאים מתמסרים בהתלהבות כה גדולה לכל גחמה ומניפולציה של אפל? יובל דרור
30.08.2009 שפעת האייפון השיווק האגרסיבי שמעניקים העיתונים למכשיר האייפון מלמד שאין צורך בשיתופי פעולה מפוקפקים בינם ובין חברות מסחריות; העיתונאים פועלים כדי לקדם את האינטרסים המסחריים של חברות הסלולר בעצמם ומרצונם יובל דרור
04.03.2009 בוחשים במחשכים יחסי ארה"ב ישראל ממשיכים לעלות לכותרות | אהוד ברק מסרב לרדת מהן | ומוצא עצמו לצד חשפנית שוקי טאוסיג
19.01.2009 ג'ובס חולה, העיתונות משתעלת קרב הדיווחים על מצבו הבריאותי של מייסד אפל, סטיב ג'ובס, ששיאו בעימות חריף בין עיתונאים בשידור חי, לא הוסיף כבוד לאף אחד מהם והעיד בעיקר על כוחה העולה של העיתונות העצמאית יובל דרור
23.06.2008 תפוח בדבש חברת אפל רצתה לגייס עובדים בישראל. עיתון העסקים "גלובס" התגייס לסייע. ולא במדור מודעות ה"דרושים" יובל דרור