23.12.2018 השפעה של ממש הורשעה בהסתה לטרור בשל 33 פוסטים בפייסבוק ונידונה ל-11 חודשי מאסר אורן פרסיקו
29.09.2018 תחקיר "ניו-יורק טיימס": כיצד השתמשה רוסיה בתקשורת וברשתות חברתיות כדי להטות את הבחירות בארה"ב NYT
17.09.2018 הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%) אורן פרסיקו