כבר מותר להשוות? "עם קצת עבודה עיתונאית היו גם כתבי 'וואלה' מגיעים למסקנה שמערכת המשפט הרוסית בתקופת פוטין אינה שונה בהרבה ממה שהיתה בתקופת סטאלין" (עמוס שוקן משווה בין פוטין לאחד מרוצחי ההמונים הגדולים בתולדות האנושות, "וואלה", 20.5.14)
כל מילה נבחרת בקפידה "אז עכשיו אביגדור ליברמן שולח אותה לשחק דמקה עם אבו מאזן. ליברמן איש מחושב. כל מילה נבחרת בקפידה. דמקה. לא שחמט חס וחלילה. שחמט הוא משחק אינטליגנטי, אסטרטגי, עם אורך נשימה. משחק לאנשים רציניים. ליברמן שחמטאי נלהב בעצמו. האופק המדיני שהוא מייעד לציפי לבני מסתכם בדמקה. משחק קליל, מוגבל, במשקל קל" (אורי משגב כותב על תשובת שר החוץ לשאלתה של רינה מצליח שנוסחה כך: "אז מה שרת המשפטים עושה בפגישות עם אבו מאזן? הם לא משחקים דמקה..."; "הארץ", 18.5.14)
מסע דיג "היית מתראיין איתו יחד?" (במהלך ראיון עם אברי גלעד מתעניין ערן סויסה באפשרות לראיון משותף עם ארז טל. "ישראל היום", 9.5.14)
העניים האלה "ישראל במצוקה כלכלית-חברתית חריפה בגלל העניים ולא בגלל העשירים" (סבר פלוצקר, "ממון" של "ידיעות אחרונות", 7.5.14)
צפון קוריאה? "אין עוד מדינה בעולם שבה זילות חיי האדם בולטת כל כך" (בן כספית, על מדינת ישראל. סופהשבוע, 2.5.14)
עיתונות, קווים לדמותה "אני יספר לכם משהו בתור עיתונאי: אין יותר דבר כזה הדלפות, הכל מכוון" (אטילה שומפלבי מספר משהו בתור עיתונאי; ערוץ הכנסת, 1.5.14)
עיתונות חוקרת "לפי תחקירים עדכניים, הטחינה הגולמית של חברת אחווה, המכונה 'חצי חצי' ומכילה 55% שומשום מלא ואין בה תוספת מלח, היא בין היותר משובחות שניתן למצוא בארץ" (נעמי גוטקינד-גולן, "מקור ראשון", 29.4.2014)
סיפורי עמים "מה היה התפקיד שלך באגדה?" (דני ספקטור שואל את אביתר בנאי על קורותיו בליל הסדר, "ידיעות אחרונות", 17.4.14)
פתאום שמענו פוף "אז כאשר כבר כמעט הגענו לעסקה, פורסם מכרז על 700 יחידות דיור בשטחים – ובום (poof במקור; א"ת), זה נגמר" (וואלה, 8.4.14)
סלוגן "אבל ג'יבריל, מר רג'וב, ברשותך. או.קיי, הסיסמה הזאת של 'לסיים את הכיבוש' אנחנו מכירים אותה, אתה חוזר עליה כל הזמן" (דני קושמרו מראיין את ג'יבריל רג'וב, "אולפן שישי", 4.4.14)
זה לא אני, זה אתם "היה ברור לי שאם אצטרך למכור אחד מבין העיתונים המוחזקים בידי, אבחר להיפרד דווקא מ'מקור ראשון'" (שלמה בן-צבי נפרד מקוראי "מקור ראשון", 4.4.14)
זרם תודעה "בבואי לסכם שנה לממשלה אני מודה שהיא כבר לא עושה לי את זה כמו בהתחלה, כי היא פשוט כבר לא סקסית. לא יאיר עם תיקו של אבא, לא בוגי נגד אמריקה ואפילו לא סיפורי שרה שחוזרים על עצמם (אישית אני מעדיף חלב אם מבקבוק). אז מכיוון שאנחנו מדיחים אותם פעם בארבע שנים, בואו נדבר כשימלאו להם שנתיים. אבל לקראת האביב נפלה בי החלטה, והיא שאני רוצה שפואד יהיה הנשיא הבא שלי. למה? כי לפחות יש בו חן אביבי עתיק שאין לאחרים" (שלמה ארצי, "ידיעות אחרונות", 4.4.14)