בניכוי הנרצחים מצבנו מצוין "טוב פה כי כשאין גל הטרור, ישראל היא מקום בטוח" (אריאל כהנא, "מקור ראשון", 11.5.16)
כמו משכורת מיליונים עם שיטוט באינטרנט "זה כמו מילקי עם סרדינים בשמן, ביצת עין עם שוקולד, מכונית של עבריין עם מטען מוצמד - כל זה לא הולך טוב יחד, מקסימום מתקדם קצת ואז מתפוצץ" (גלעד שרון מספק דימויים למדינה דו-לאומית, "ידיעות אחרונות", 8.5.2016)
להבדיל "הצעיר שלחץ על ההדק וירה בראשו של המחבל התגלה כתומך של 'הצל' ו'לה פמיליה', אבל גם כחובב בישול, אוהד מושבע של בית"ר ירושלים, ולוחם ששאף כבר בתיכון להתגייס לשירות הכי קרבי שיש כי 'לא יהיה שלום'" (כותרת משנה לידיעה על אלאור אזריה, "ידיעות אחרונות", 19.4.2016)
חיים שיין קוטל כתבה שלא ראה "לא ראיתי את מקבץ ההשמצות נגד השר רחבעם זאבי הי"ד בתחקיר 'עובדה', אם כי אני מודע היטב למה שנאמר בו" ("ישראל היום", 17.4.2016)
בעירבון מוגבל "ראשית כדאי לציין שאין דרך לדעת אם הסיפור הבא נכון" (פתיח לכתבה באתר "חורים ברשת", 24.3.16)
בתור זרעון חווה אנטישמיות "עוד לפני שנולד בברית המועצות ידע מה זה להיות יהודי" (מוטי פשכצקי כותב על הכדורגלן ליאוניד קרופניק, אתר ערוץ הספורט, 19.2.16)
גם שלדון אדלסון יש רק אחד "לא כולם הם חנה בבלי" (פובליציסט "ישראל היום" מיכאל טוכפלד מתייחס לפסק הדין בתביעת מני נפתלי המתאר כיצד שרה נתניהו ניצלה, ביזתה והיכתה עובדים במעון ראש הממשלה, 15.2.16)
על ראש הגנב "ישבנו בשושקפה בקטמון בירושלים (זו לא פרסומת סמויה כי המקום נסגר מאז)" (חנוך דאום מבהיר לקוראיו שהפעם לא מדובר בתוכן שיווקי. "7 ימים", 12.2.16)
סקופ "כפי שנחשף ב'מעריב-השבוע', מלחם יצא מחנות אניס בדיזנגוף, לאחר ששלף את נשקו ופתח בירי מטורף לעבר יושבי בר הסימטא" ("מעריב", 10.1.2016)
הערכה מושכלת "החשדות נגדה, אפשר להעריך, לא משהו" (מתי טוכפלד על החקירה נגד שרה נתניהו, "ישראל היום", 29.12.15)
המוטרדות בתפקיד דלילה "בשביל שלום להיפרד מהחיים שאותם הוא חי כבר 23 שנים, ושבהם ביצע לא מעט תפקידים של שר בכיר, זה בטח כמו שהרגיש שמשון כשקצצו את מחלפותיו" (סימה קדמון, "ידיעות אחרונות", 21.12.15)
מנאז' א-טריפל "רוצה שלישייה" (כותרת שהופיעה לצד תצלום של מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין, על רקע בקשת HOT mobile לחבור לחבילת הטריפל של HOT. "כלכליסט", 16.11.15)
או חלמתי חלום "עידו סולומון, אתה נמצא שם, כיכר הרפובליקה. האם האירוע הזה הסתיים, אם היה אירוע?" (דני קושמרו פונה לעמיתו בפריז, "חדשות 2", 15.11.15)