החל מהשבוע הבא יפעל nrgמעריב ללא עורך ראשי. עובדי האתר קיבלו הודעה שלפיה העורך הנוכחי, ארנון גל, יסיים את דרכו באתר בסוף החודש, ובמקומו לא ימונה בשלב זה עורך אחר.

כתחליף ימונה ליאור לנדנברג, ראש מערכת החדשות באתר, כאחראי כללי על האתר, במקביל לעבודתו השוטפת כראש מערכת החדשות. לצד לנדנברג מונתה שלומית חביב, המפיקה הראשית של האתר, לאחראית על כל יתר הערוצים, גם במקרה זה במקביל לעבודתה השוטפת.

בפועל תפקיד העורך הראשי של האתר אינו מאויש זה שבועות. בסוף יוני הודיע גל לעובדיו כי יעזוב בקרוב כדי להגשים את חלומו ולעבוד בטלוויזיה. "בשבועות הקרובים, במקביל לתחילת עבודתי בחברת החדשות של ערוץ 10, אמשיך ללוות אתכם עד לרגע שבו יימצא מחליף והוא יסיים את חפיפתו", כתב אז גל לעובדי האתר. "אני כבר מתנצל מראש אם אהיה אולי לפרקים מעט פחות זמין, או אם החלטות כבדות משקל ייאלצו להמתין למחליף, אך מבטיח לעמוד לשירותכם בכל דבר ועניין".

בשבועות האחרונים גל אכן בילה זמן ממושך מחוץ למערכת nrgמעריב, כחלק ממעברו לתפקיד החדש. כעת, כאמור, גל פורש בלי שמונה לו מחליף קבוע. פרישתו מותירה עוד כיסא אחד ריק בקבוצת "מעריב", המשך למגמה שמאפיינת את התנהלות העיתון בשנה האחרונה.

בתגובה לפניית "העין השביעית", התקבל מ"מעריב" המסר הבא: "מ'מעריב' נמסר 'אין תגובה'".