"אם הכתבה על הציצי היא בטעם טוב, אין שום בעיה בעירום ואין שום בעיה בארוטיקה ואין שום בעיה בציצי", פסק אילן ישועה, מנכ"ל אתר החדשות הפופולרי "וואלה", בראיון שפורסם עמו באתר זה. "כתבות ציצי זה לא תת-רמה", הוסיף המנכ"ל בהקשרן של כתבות מהסוגה שכונתה באתר זה "פורנוגרפיה רכה".

אפשר גם כך: בספטמבר האחרון החליטו ב"וואלה" לכסות את פטמותיה של שחקנית קולנוע בלוגו האתר

אפשר גם כך: בספטמבר האחרון החליטו ב"וואלה" לכסות את פטמותיה של שחקנית קולנוע בלוגו האתר

ד"ר יובל דרור, שהתבקש לבחון את הסוגיה עבור "העין השביעית", עמד על הנוסחה העומדת מאחורי כתבות המין של "וואלה": כותרת מזמינה, המובילה לעמוד ובו תמונות של נשים בלבוש מינימלי או ללא לבוש כלל - אך ללא פטמות, שהצגתן נתפסת כסממן של פורנוגרפיה. "ב'וואלה' הצליחו למצוא עשרות תמונות של שחקניות פורנו (לוהטות, כמובן שלוהטות) שאין בהן אפילו פטמה אחת לרפואה. זה בפני עצמו הישג עיתונאי מהמדרגה הראשונה", איבחן דרור.

זמן לא רב לאחר האבחנה הזאת, כך נראה, החליטו עורכי "וואלה" ללכת צעד קדימה ולהגיש לגולשיהם פטמות באווירה טבעית. כך קרה בידיעה שהתפרסמה תחת הכותרת "צפו: ליידי גאגא עירומה לחלוטין בטבע", שפורסמה בחודש אוגוסט. ידיעה שפורסמה כחודש לאחר מכן הוקדשה לחזה של ידוענית אחרת, פנלופה קרוז, שאת פטמותיה הגיש "וואלה" לגולשים כבר כמה חודשים קודם לכן באמתלה אמנותית.

לאחרונה, כך נראה, הבשילו התנאים למעבר מעירום חלקי אגבי לכזה שתועד למטרות פורנוגרפיות מוצהרות. כתבה שפורסמה באתר בראשית החודש הוקדשה לתמונות עירום של בת זוגו של ידוען אמריקאי, מעברה כשחקנית פורנו. "שאני אבין - פורנו הפך סופית לקטגוריה לגיטימית באתרי חדשות מיינסטרים?", תהה בטוויטר אבישי עברי לנוכח התמונות החד משמעיות. "רך;-)", צייץ בתגובה ינון מגל, העורך הראשי של אתר "וואלה".