אם שלושה מקרים מספיקים לעיתונות כדי להגדיר תופעה, אז הנה אחת טרייה:

עיתון "הארץ" הזמין בשבוע שעבר את בני דור ה-Y לשלוח תמונה אישית שתופיע בשער המוסף השבועי. ביום חמישי בישר על כך בהבלטה באתר האינטרנט של העיתון ("מחר על שער מוסף הארץ – אתם!").

יובל סיגלר, מו"ל המגזין "טיים אאוט", הזמין ביום ראשון בדף הפייסבוק שלו את הקוראים להשתתף בגליון "הכי טובים בתל-אביב" ("כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב כ-50 מלה בסך-הכל על משהו שהוא לדעתכם הכי טוב בעיר").

העיתון של המדינה בישר ביום רביעי, בהפניית שער גדולה ל"זמנים מודרניים", כי "קוראות 'ידיעות אחרונות' במידה 44 ומעלה מדגמנות בגדי ים (בלי פוטושופ").

לבכות או לצחוק?

ה"גרדיאן" הבריטי השיק באפריל השנה את "עדי הראייה", מיזם שיתוף קוראים המבקש למסד עיתונות-אזרחים שתפעל כחלק מהמערכת העיתונאית המקצועית, והקים לצורך כך פלטפורמה אינטרנטית מיוחדת.

כנראה שלבכות.