איש התקשורת ינון מגל התחייב שלא לפרסם את מספר הטלפון של נאוה רוזוליו, מפעילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית, למשך חצי שנה.

רוזוליו, מנהיגת "משמרות הבושה" שמארגנת הפגנות מול חברי קואליציה בכל מקום שבו הם נמצאים, התראיינה בחודש שעבר בתוכנית הרדיו שמגיש מגל בתחנת 103FM. במהלך הראיון אמר מגל: "אני מודיע לך, אני הולך לפרסם את מספר הטלפון שלך, שמה שאת ממררת לאנשים את החיים ימררו לך את החיים באותה מידה. את מקפיצה עליי, אני אקפיץ עלייך [...] את תשלמי את המחיר בדיוק כמו שאת גורמת לאנשים אחרים".

בהמשך אכן פרסם מגל את מספר הטלפון של רוזוליו, בשלל פלטפורמות, והיא אכן שילמה על כך מחיר, בדמות הטרדות חוזרות ונשנות. בעקבות זאת הגישה, באמצעות עו"ד ניר אלפסה, בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת.

כבר בימים הראשונים שלאחר הגשת הבקשה של רוזוליו, החלו פעילי תנועת אם-תרצו להפגין מול ביתה. בתיעוד שהתפרסם בהמשך בחשבון הטוויטר של אם-תרצו נראים הפעילים קוראים "בושה!". מגל פרסם מחדש את הציוץ, תוך שהוא מוסיף "בוקר טוב נאווש".

בתגובה לבקשת הצו טען מגל, באמצעות עו"ד מיכאל דבורין, כי הוא עצמו "הוטרד אישית משיטות עבודתה האלימות" של רוזוליו. ו"משכך ביקש המשיב להמחיש למבקשת מה המשמעות של אופן פעולה וזאת לאחר שאמרה שלא תהסס לרדוף גם אותו ושכמותו (וכאמור עשתה זאת בפועל) כל האנשים המסייעים ותומכים לרפורמה המשפטית".

השופטת אפרת בוסני מבית-משפט השלום בתל-אביב-יפו הציעה השבוע לצדדים, על מנת לייתר את הדיון בבקשה, כי יגבשו הסכמה לפיה מבלי להודות בכל טענה ייאסר על מגל לפרסם שוב את מספר הטלפון של רוזוליו למשך חצי שנה. הצדדים קיבלו את ההצעה והודיעו כי הגיעו להסכמה בעניין. מגל הצהיר כי "לא יפרסם את מספר הטלפון של המבקשת במשך 6 החודשים הקרובים". בית-המשפט נתן להסכמה תוקף של החלטה ובכך הגיע ההליך לסיומו.

64923-08-23