תביעה בסך חצי מיליון שקלים שהגיש השחקן יהודה נהרי נגד גיא פינס ושידורי קשת הסתיימה בלא כלום.

לפני כשנה התראיין השחקן יהודה נהרי ל"וואלה" וטען כי אסי עזר, מהטאלנטים הבולטים של קשת 12, הטריד אותו מינית (עזר הכחיש). כמה ימים אחר כך פורסם בחשבון האינסטגרם של תוכניתו של גיא פינס בקשת 12 פוסט על "התפקיד החדש של יהודה נהרי". בפוסט נכתב כי "השחקן שעלה לכותרות בשבוע האחרון" ישתתף בקרוב בסדרה של כאן 11.

נהרי טען, באמצעות עו"ד עודד הוכהאוזר, כי מהפוסט של פינס עולה שהוא קיבל את התפקיד בעקבות דבריו לאתר "וואלה" וכי הדבר אינו נכון ומהווה לשון הרע כלפיו. נהרי דרש פיצוי בסך חצי מיליון שקלים.

פינס וקשת טענו להגנתם, באמצעות עורכי-הדין רונן ריינגולד ואורי בסט, כי מדובר בתביעת סרק. לטענתם, הפוסט על נהרי היה "זניח ושגרתי" ובוודאי שלא כלל לשון הרע כלפיו. "תביעה זו דינה להימחק על הסף, תוך השתת הוצאות לדוגמה, בבחינת יראו וייראו - אל ייעשה שימוש לרעה בהליכי בית המשפט".

בדיון שנערך בחודש שעבר בפני השופט אילן רונן בבית-משפט השלום בת"א-יפו העיר השופט כי "קשה לראות כיצד מבחינה אובייקטיבית יש בפרסום כדי להוות לשון הרע". לאחרונה הודיע נהרי לבית-המשפט כי הוא מבקש למחוק את תביעתו ללא צו בהוצאות, וכי קיבל את הסכמת פינס למהלך.

עדכון, 6.3: השופט אילן רונן מחק את התביעה אך חייב את נהרי בתשלום הוצאות בסך 3,500 שקלים.

66079-06-22