בניגוד להחלטה מפורשת של בית-המשפט, ובסתירה להצהרתו הפומבית, יאיר נתניהו לא הסיר את הציוץ שבו הפיץ את כתובות המגורים של פעילים המארגנים הפגנות נגד אביו. בתגובה לפניית "העין השביעית" ליוסי כהן, עורך דינו של נתניהו, היום בערב, כתב כהן "להד"ם", אך מיד לאחר מכן נמחק הציוץ.

שלשום (2.8) הורתה סגנית נשיא בית-משפט השלום בירושלים, השופטת דורית פיינשטיין, לבנו של ראש הממשלה להסיר ציוץ שהעלה בחשבון הטוויטר שלו. בציוץ פרסם נתניהו הבן את כתובות מייסדי עמותת חוזה חדש, המארגנת בחודשים ובשנים האחרונות הפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו תחת הכותרת Crime Minister. נתניהו ליווה את פרסום פרטי מייסדי העמותה בקריאה לעוקביו להפגין "יומם ולילה" ליד ביתם.

בעקבות פניית כמה מחברי העמותה לבית המשפט קבעה השופטת כי הפרסום של נתניהו "בהחלט עשוי לפגוע בשלוות חייהם ופרטיותם" של הפעילים והורתה: "אני מורה למשיב להסיר את הציוץ המטריד מדף הטוויטר שלו, ומורה לו במשך תקופה של 6 חודשים להימנע מלהטריד את המבקשים, וזאת בכל צורה ודרך לרבות באמצעות אחר".

נתניהו עצמו הגיב בטוויטר להחלטת השופטת פיינשטיין וצייץ: "בעיקרון השופטת אמרה שעלי להסיר את הציוץ (וכך עשיתי)". ואולם, גם מי שגלש לחשבון הטוויטר של נתניהו הבן עד לפניית "העין השביעית" היום בערב, יכול היה למצוא את הציוץ שבגינו הוצא נגדו צו למניעת הטרדה.

אתמול פירסם בר פלג ב"הארץ" כי בהליך אחר נדרש נתניהו לתשלום קנס של 500 שקל לאחר שלא התייצב לדיון בתביעות דיבה הדדיות מול מכון מולד, למרות הוראת בית המשפט. לפי הידיעה, נתניהו גם לא שילם את הקנס ונפתחו נגדו הליכי הוצאה לפועל.