בלילה שבין שבת לראשון החליט שר המשפטים בממשלת המעבר אמיר אוחנה כי על רקע התפשטות מגיפת הקורונה הוא מקפיא את פעילות מערכת המשפט בישראל, למעט מקרים דחופים. כמה שעות לאחר מכן החליטו שופטי המחוזי בירושלים לדחות את פתיחת משפטם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס ובני הזוג אלוביץ' מיום שלישי הקרוב לחודש מאי.

"ההודעה נמסרה באחת ועשרים בלילה כאילו מישהו התכוון להחביא את ההחלטה הזו או לכל הפחות לדחות אותה כדי שהיא לא תככב במהדורות החדשות", אמר אמש הפרשן המשפטי של חדשות 12 גיא פלג, במהלך המהדורה המרכזית. למרבה האירוניה, פלג הזהיר מפני החבאת ההחלטה במהדורה שהוכיחה כי התוכנית של השר אוחנה, ככל שזו היתה באמת כוונתו, התגשמה במלואה.

בכותרות הראשיות של מהדורת חדשות 12, המהדורה הנצפית בישראל בהפרש ניכר, לא הוזכר כלל אתמול כי משפטו של נתניהו נדחה (כן נמצא מקום לכותרת על ישראלים שהחליטו דווקא עכשיו לטוס לחו"ל). ההחלטה על דחיית המשפט הוזכרה לראשונה מעט אחרי שחלפה כבר שעה במהדורה המרכזית, וגם זאת אגב דיון במשבר הפוליטי בישראל. דברי הפרשנות של פלג, על כך שההחלטה בשעת לילה מאוחרת נועדה להעלים את המידע מכותרות המהדורות, הובאו בפני הצופים רק בדקה ה-65 של המהדורה, שערך גיא סודרי.

בחדשות 13, לעומת זאת, נמצא מקום בכותרות המהדורה לדיווח על דחיית משפט נתניהו. אחרי כמה כותרות על משבר הקורונה, הכותרת השישית בפתח המהדורה, שערך ליאור לנדנברג, הוקדשה לדחיית המשפט של נתניהו. יתר על כן, 27 דקות לתוך המהדורה שודרה כתבה מאת אביעד גליקמן שהוקדשה להחלטותיהם  של שר המשפטים ושופטי המחוזי בירושלים, כשמיד לאחריה ניתן ביטוי לדברי פרשנות ביקורתיים מאת ברוך קרא וגליקמן שישבו באולפן החדשות.

בכאן 11 לא הקדישו דקות ארוכות לדחיית המשפט. הדחייה הוזכרה כבר אחרי 15 דקות במהדורת "חדשות הערב" אך זאת במסגרת דיווח על המשבר הפוליטי. דווקא בכותרות המהדורה, שערך עילי לוין, ניתנה בולטות לדחייה והיא הופיעה ככותרת השלישית.

לפי נתוני ועדת המדרוג, במהדורת חדשות 12 צפו אמש 695 איש, במהדורת חדשות 13 צפו 374 אלף איש ואילו במהדורת כאן 11 צפו 154 אלף איש

בעיתוני הבוקר העניק "הארץ" את תשומת הלב הרבה ביותר לדחיית משפט של נתניהו, בדיוק כפי שהיה זה אתר "הארץ" שהבליט את ההחלטה בזמן אמת, ובדומה לכך ש"הארץ" היה העיתון שהבליט את החלטת נתניהו להפעיל אמצעי מעקב מיוחדים במסגרת המאבק בקורונה.

"הארץ" היה העיתון היחיד שטרח להזכיר את דחיית המשפט של נתניהו בשערו הבוקר, ועוד עשה זאת בכותרת הראשית שקראה: "ריבלין הודיע כי יעניק היום את המנדט לגנץ; משפט נתניהו נדחה בחודשיים בשל הקורונה". בכפולה הפותחת פורסמה ידיעה על הדחייה וטור פרשנות מאת גידי וייץ.

בשערי "מעריב", "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" לא נמצא אף רמז לדחיית המשפט של ראש הממשלה. עם זאת, ב"מעריב" הקדישו לדחייה את כל הכפולה השנייה. ב"ידיעות אחרונות" הופיעה ידיעה על הדחייה בעמוד 6, ואילו ב"ישראל היום" דחיית משפט ראש הממשלה הוזכרה בכמה שורות בשולי ידיעה שהופיעה בעמוד 15.