שני כלי התקשורת המרכזיים בקבוצת "ידיעות אחרונות" התעלמו או צמצמו מאוד את סיקור חקירתו באזהרה של של יו"ר לשכת עורכי-הדין, עו"ד אפי נוה. בעבר נטען לקיום קשרים קרובים בין יושב ראש הלשכה לקבוצת "ידיעות אחרונות".

אף שדבר חקירתו באזהרה של עו"ד נוה, בחשד כי ניסה לסייע לאשה שהתלוותה אליו להיכנס אל תחומי מדינת ישראל בלי שתחתים את דרכונה, פורסם על-ידי כתב חברת החדשות גיא פלג כבר ביום חמישי האחרון, בגיליון "ידיעות אחרונות" מהבוקר (7.10) לא דווח כלל על החקירה. באתר ynet התמהמהו מאוד עם סיקור חקירתו של עו"ד נוה, ופרסמו ידיעה על כך באיחור של שלושה ימים. גם זו, אגב, נקברה מיד עם פרסומה בעומק דף הבית, הרחק מתחת לכותרות הראשיות.

המופע הראשון של הידיעה על חקירת נוה בדף הבית של ynet, היום

המופע הראשון של הידיעה על חקירת נוה בדף הבית של ynet, היום

ב"כלכליסט", העיתון הכלכלי מבית "ידיעות אחרונות", סיקרו תחילה את הפרשה בצמצום, עם ידיעה קצרה שעלתה בשבת בבוקר ומיד נדחקה לתחתית עמוד הבית, וידיעה קצרה בעומק העיתון היומי שיצא לאור הבוקר. אולם בשעות אחר הצהריים, לאחר שחלה התפתחות בפרשה, הידיעה עליה כבר הגיעה לכותרת הראשית של האתר.

בעבר נטען כי ב"ידיעות אחרונות" גנזו תחקיר על יו"ר הלשכה נוה, אחרי שהעורך הבכיר לשעבר בקבוצה (ועד המדינה כיום) ניר חפץ, קיבל לצורך כך עשרות אלפי שקלים. הלשכה אף שכרה בעבר את שירותי התוכן של אתר ynet תמורת סכומים ניכרים.

אחרי הפרסום המקורי של חברת החדשות עלו ידיעות על החקירה, בין היתר, ב"דה-מרקר", "גלובס" ואתר ערוץ עשר. ב"ישראל היום" וב"מעריב" טרם פורסמה ידיעה על החקירה. יצוין כי בחודשים האחרונים נמתחה ב"ישראל היום" ביקורת חריפה על עו"ד נוה.