הבוקר, לראשונה מאז התפוצצה פרשת בזק, הצליחו עורכי אתר "וואלה" לספק לקוראיהם דיווח בולט על ההתפתחות האחרונה בפרשה מבלי להעלים את בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ', שהוא גם בעל השליטה באתר "וואלה".

בחודש יוני האחרון, כשרשות ניירות ערך פשטה על משרדי בזק ועיכבה את אלוביץ' לחקירה, באתר "וואלה" נמנעו מלדווח על כך בפירוט, נמנעו מלצרף תצלום של בעל השליטה לידיעה (במקום זאת הוצג תצלום של בניין בזק) והחביאו את ההפנייה לדיווח בעומק עמוד הבית. בהמשך, כשפורסם כי אלוביץ' הורחק ממשרדי בזק למשך חודש, הצמידו ב"וואלה" תצלום של בעל השליטה לידיעה קצרה בעניין, אולם דחקו אותה אל תחתית עמוד הבית. כשאלוביץ' נשלח למעצר בית פרסמו על כך ב"וואלה" ידיעה קצרה שתפסה את הכותרת הראשית באתר, אולם תצלומו של בעל השליטה שוב נעדר. כשהותר לפרסום כי כלתו של אלוביץ' נחקרה אף היא בפרשה, ב"וואלה" נמנעו מלדווח על כך.

אולם הבוקר, כשהודיעה רשות ניירות ערך כי נמצאה תשתית ראייתית נגד אלוביץ' ואחרים בפרשה, באתר "וואלה" דיווחו על כך, כולל תצלום של בעל השליטה, כולל כותרת שהופיעה במעלה דף הבית. אמנם, הדיווח על אלוביץ' לא תפס את הכותרת הראשית באתר שעדיין נמצא תחת שליטתו, אולם גם בחלק מהאתרים המרכזיים האחרים החליטו להקדיש את הכותרת הראשית לנושאים שונים, ובראשם הסתבוכיותיהם של מקורבי ראש הממשלה בפרשת שחיתות משל עצמם.

באיחור של חמישה חודשים, אם כן, אפשר להגיד לעורכי אתר "וואלה": כל הכבוד.

דיווח על פרשת בזק באתר "וואלה", מתחת לכותרת הראשית, 6.11.2017

הכותרת בדפי הבית של יתר האתרים המרכזיים