באתר וואלה שוב איבדו את התצלום של בעל השליטה, איש העסקים שאול אלוביץ'.

הבוקר, עם היוודע דבר מעצרם של בכירים בבזק בעקבות חקירת תיק 4000, התמלאו מרבית אתרי החדשות המרכזיים בישראל בתצלומיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיש העסקים שאול אלוביץ'. באתר "וואלה", ששייך לקבוצת בזק שעדיין נמצאת בשליטת אלוביץ', הסתפקו בתצלום של בניין בזק.

דף הבית של אתר "וואלה", 18.2.2018

אפשר לראות בכך נסיגה לאחור בחופש העיתונאי שהרשו לעצמם באתר. בחודש יוני של השנה שעברה, כשרשות ניירות ערך פשטה על משרדי בזק ועיכבה את אלוביץ' לחקירה, באתר "וואלה" נמנעו מלדווח על כך בפירוט, נמנעו מלצרף תצלום של בעל השליטה לידיעה (במקום זאת הוצג תצלום של בניין בזק) והחביאו את ההפנייה לדיווח בעומק עמוד הבית. בהמשך, כשפורסם כי אלוביץ' הורחק ממשרדי בזק למשך חודש, הצמידו ב"וואלה" תצלום של בעל השליטה לידיעה קצרה בעניין, אולם דחקו אותה אל תחתית עמוד הבית. כשאלוביץ' נשלח למעצר בית פרסמו על כך ב"וואלה" ידיעה קצרה שתפסה את הכותרת הראשית באתר, אולם תצלומו של בעל השליטה שוב נעדר. כשהותר לפרסום כי כלתו של אלוביץ' נחקרה אף היא בפרשה, ב"וואלה" נמנעו מלדווח על כך.

רק בחודש נובמבר האחרון, כשרשות ניירות ערך הודיעה כי נמצאה תשתית ראייתית נגד אלוביץ' ואחרים, דיווחו על כך באתר "וואלה" בכותרת מרכזית (אך לא ראשית) בדף הבית, כולל תצלום של בעל השליטה. והנה, הבוקר, שוב נעלמו מדף הבית של "וואלה" פניו של אלוביץ' ואת מקומו תפס בניין המשרדים של החברה. בכל אתרי החדשות המרכזיים האחרים בחרו להציג את אלוביץ' לצד נתניהו, למעט באתר "ישראל היום", שלו יחס מיוחד כלפי ראש הממשלה נתניהו, ואתר ערוץ עשר.

דפי הבית של אתרי החדשות המרכזיים, 18.2.2018