באתר nrg שינו ידיעת רכילות והסירו ממנה ציטוט שבו הוכחש כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הוא הומוסקסואל. ביום שישי (21.4) פורסמה במדור הרכילות של האתר ידיעה על לי לוי, בת זוגו לשעבר של יאיר נתניהו. במקור פורסמה הידיעה תחת הכותרת "בת זוגו לשעבר של יאיר נתניהו: 'מחפשת גבר עשיר'" ונכללה בה הפִסקה הבאה:

לוי התראיינה לאחרונה ל'גיא פינס' בערוץ 10 והתייחסה למערכת היחסים שהתפתחה ונגמרה בינה לבין נתניהו, והשמועות שהתרוצצו לגביו בתקשורת: 'בוא נגיד שהוא אוהב בנות מאוד. כשאנשים שואלים אותי את השאלה הזאת (אם הוא הומוסקסואל) אז התשובה הכנה שהוא ההומו האחרון עלי אדמות, ולמה? כי הוא אוהב בנות, תאמיני לי שהוא אוהב בנות, יותר מכל אחד אחר'. השניים, אגב, נשארו בקשר ידידותי מאז הפרידה".

אולם כעבר זמן שונתה הידיעה. הפִסקה נמחקה ובמקום הכותרת שהבליטה את בנו של ראש הממשלה שובצה הכותרת "יש רווקים בקהל? לי לוי 'מחפשת גבר עשיר'". גם תצלום של יאיר נתניהו לצד הוריו, בנימין ושרה נתניהו, שהופיע בגרסה המקורית של הידיעה, הוסר ממנה.

אתר nrg נמצא בבעלות איש העסקים והפילנתרופ שלדון אדלסון, חברו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו זה שנים ארוכות. בתשובה לשאלה מדוע מחקו את האזכורים של נתניהו מהידיעה שפרסמו, ב-nrg בחרו לשלוח את התגובה הבאה: "לקוראי 'העין השביעית' שהעניין טורד את מנוחתם נאשר שלוי ונתניהו אכן היו בני זוג לתקופה מסוימת".

הידיעה המקורית שפורסמה באתר nrg, ובה הבלטת נתניהו וההכחשה לגבי היותו הומוסקסואל (צילום מסך)