קבוצת "ידיעות אחרונות" תשקיע חמישה מיליון שקל בחברה ישראלית המפעילה פלטפורמות פרסום מקוונות. החברה שבה תשקיע קבוצת התקשורת, אלגומייזר, דיווחה על ההתקשרות היום (א') בהודעה לבורסת תל-אביב. החברה נסחרת בבורסה מאז 2013, עת רכשה את השלד הבורסאי שבעבר שימש את העיתון "מעריב", בעבר יריבו המר של "ידיעות אחרונות".

את ההשקעה תבצע קבוצת "ידיעות אחרונות" בשלושה שלבים באמצעות חברת ידיעות-אינטרנט, המפעילה את אתר ynet ומיזמים מקוונים נוספים. לפי הודעת אלגומייזר, לקבוצת התקשורת תצטרף קבוצה של "משקיעים פרטיים". זהותם לא נמסרה בהודעה לבורסה. בעלי השליטה באלגומייזר הם אלי פולטוב וסמנכ"ל הכספים של החברה, אביב ברקוביץ'.

בתמורה לכספים שתשקיע קבוצת "ידיעות אחרונות", נכתב בהודעה, אלגומייזר והמשקיעים החדשים "יפעלו למתן זכות שיווק והפצה בלעדית של מוצרי החברה בישראל לידיעות-אינטרנט". אם תצא העסקה לפועל כמתוכנן, קבוצת "ידיעות אחרונות" תשלים את מהלך רכישת המניות בחברה במחצית השנייה של שנת 2017.

בשנים האחרונות הרחיבה קבוצת "ידיעות אחרונות" את השקעותיה במדיה המקוונת, ובכלל זה רכישת נתחים מאתר הספורט One, אתר החדשות החרדי "כיכר השבת" ואתרי הילדים והנוער "פרוגי" ו"מיקמק". במקביל מחזיקה הקבוצה באתר הדרושים Alljobs ואתר מודעות הלוח WinWin, באתר מודעות האבל "זיכרונט" ובפלטפורמת מימון ההמונים JumpStarter. כמו כן הרחיבה הקבוצה את עיסוקה בסחר מקוון, והיא מפעילה כיום את אתר Big Deal וכמה זירות סחר באתר ynet, שבאמצעותן משווקים לגולשים מוצרים דוגמת נעליים, חבילות נופש, פוליסות ביטוח והדפסים של יצירות אמנות.

לצד ההתרחבות בזירה המקוונת, בשנים האחרונות עוברת קבוצת מוזס מהלכי צמצומים שכללו, לצד פיטורי עובדים ואיחוד תקנים, גם את מכירת בית "ידיעות אחרונות" בתל-אביב וריכוז של גופי התוכן המרכזיים שלה בבניין חדש באזור התעשייה בראשון-לציון. על-פי דברים שמסרו נציגי "ידיעות אחרונות" בהליכים משפטיים שונים, בשנים האחרונות שרויה הקבוצה במשבר כלכלי הנובע מירידה בהכנסות שמניבים עיתוניה המודפסים.