התוכנית ה-51 של "קול העין", תוכנית הרדיו השבועית של "העין השביעית" וקול-הקמפוס, נפתחת בשיחה על הדרך הכושלת שבה קיבלה התקשורת הישראלית את פניו של שר הביטחון החדש של מדינת ישראל, אביגדור ליברמן. על הקו: עו"ד אביה אלף, מחברת הספר "תיק ליברמן: כתב האישום שלא הוגש", ואבנר הופשטיין, ראש דסק התחקירים של גלי-צה"ל ואיש "העין השביעית".

המנחים, איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, מעלים לדיון סוגיה עקרונית: רוב התקשורת בחרה להתעלם מהעובדות הידועות על עסקיו החשאיים של ליברמן עם אילי הון שונים ולא דרשה ממנו תשובות לשאלות העולות מפרשיות השחיתות שבהן נחקר. התקשורת הישראלית, מסכימים אלף והופשטיין, נוטה לדבוק בהיבטים המשפטיים של פרשיות ונמנעת בדרך כלל מעיסוק בנורמות ציבוריות.

הנושא הבא הוא משטרת ישראל והאסטרטגיה התקשורתית החדשה שלה, ובראשה הטלת איסור על שוטרים לדבר עם עיתונאים. על כך משוחחים המנחים עם יואב איתיאל, כתב פלילים ומשפט ברדיו חיפה. לטענת איתיאל, ההגבלות שהטיל המפכ"ל רוני אלשיך על הקשרים בין שוטרים ועיתונאים מתאימות לארגוני ביון, ולא לארגון כמו המשטרה.

התוכנית נחתמת בשיחה עם שבי גטניו, מנכ"ל התנועה לדמוקרטיה מתקדמת, לרגל היום הבינלאומי ללא עישון שחל השבוע. גטניו, המנטר פעילות של לוביסטים בכנסת, מדבר על הקשרים ההדוקים בין העיתונים, חברות הטבק והלוביסטים המשותפים שלהם – שנאבקים כדי לאפשר ליצרניות הסיגריות לשמר את התדמית המלאכותית שיצרו למוצריהן המסרטנים.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".