עיתון "ידיעות אחרונות" הציע לצלם בריטי לנקוב במחיר לפי דרישתו תמורת תצלום של מנהיג הלייבור החדש בבריטניה, ג'רמי קורבין, על רקע דגל חיזבאללה, כך טוען מי שצילם את קורבין על רקע הדגל וסירב להצעה.

לדברי סמואל הארדי, צלם עיתונות בריטי ותומך של קורבין, לפני ימים אחדים פנה אליו דניאל בטיני, ראש דסק החוץ ב"ידיעות אחרונות", והתעניין בנוגע לאפשרות לרכוש תצלום שבו נראה קורבין באירוע פרו-פלסטיני, כשמאחוריו מתנוסס דגל חיזבאללה. נציג העיתון, כתב הארדי בפייסבוק, אמר לו "נקוב בסכום שתרצה", אולם הארדי סירב מחשש שהתצלום יוצא מהקשרו וישמש את העיתון כדי לנגח את קורבין.

בשיחה עם האתר "Phogotraphy" אמר הארדי כי צילם את התצלום בלונדון לפני כשלוש שנים, במצעד "יום אל-קודס", אירוע פרו-פלסטיני בהשתתפות פלגים מגוונים. לדבריו, קורבין עמד לבדו והאזין לנואמים, וברגע שצילם אותו פסעו מאחוריו שני אנשים שאחד מהם החזיק דגל חיזבאללה. הארדי עצמו לא היה מודע למשמעות הדגל בזמן אמת. לדבריו: "היה לי ברור שג'רמי לא עמד בכוונה על רקע הדגל, שני האנשים פשוט עברו מאחוריו".

בעקבות הסירוב כתב בטיני להארדי כי ב"ידיעות אחרונות" תמיד משתדלים שלא להוציא מידע מהקשרו, אך הוסיף שהוא מכבד את החלטתו. מ"ידיעות אחרונות" נמסר כי בניגוד לטענת הארדי, "לא הצענו לצלם 'לנקוב בסכום שאתה רוצה', שכן לתמונות מהסוג הזה יש תעריף קבוע של כמה עשרות דולרים. הצלם סירב למכור את התמונה – ולכן היא לא פורסמה בעיתון".

מתוך דף הפייסבוק של הצלם סמואל הארדי (צילום מסך)

מתוך דף הפייסבוק של הצלם סמואל הארדי (צילום מסך)