תוכנית שביעית ל"קול העין", מגזין הרדיו של קול-הקמפוס ו"העין השביעית" בהנחיית אביעד טובי ואורן פרסיקו. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי, ב-12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".

בפתח התוכנית הפעם שיחה עם אריק בכר, מזכ"ל מועצת העיתונות, על "תו האיכות" של המועצה שהחל להתנוסס לאחרונה מעל דפי "ישראל היום". האם החינמון המוטה לטובת ראש הממשלה ורעייתו משתמש ב"תו האיכות" כעלה תאנה? והאם בכלל יש בכללי האתיקה של המועצה כדי לענות על מצב שבו לא רק ידיעה זו או אחרת פגומה מבחינה אתית, אלא כלי תקשורת שלם, במהותו, מתנהל בצורה שאינה אתית?

בהמשך עולה לשידור עו"ד אלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת "הצלחה" והפרשן המשפטי של אתר "העין השביעית", ומסביר מה המשמעות של חוות הדעת שהוגשה מטעם ועדת הריכוזיות למועצה לשידורי כבלים ולוויין ומדוע מתנגדים בוועדה לאפשרות שגורם ריכוזי ישלוט בערוץ חדשות. בשיחה עם ד"ר ארן ליביו מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה יש הזדמנות לעצור לרגע את המעקב השוטף אחר אירועי התקשורת המתגלגלים, להתבונן במצבה הרעוע של התקשורת הישראלית ולתהות על משמעותו. בתום התוכנית מתאר העיתונאי תומר אביטל את המיזם שמעסיק אותו בחודשים האחרונים, ונועד להגביר את השקיפות של נבחרי ציבור בישראל.

קול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל, ואתר "העין השביעית" החלו בשידור תוכנית חדשה שתעסוק בביקורת תקשורת. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.