חברת מעריב הוצאת מודיעין בע"מ, שהוציאה בעבר את עיתון "מעריב" ונמצאת זה כשנתיים בתהליך פירוק, תפצה את מגיש הטלוויזיה עידו רוזנבלום ב-30 אלף שקל, כך סוכם בהסכם פשרה שנחתם בין נציגי הצדדים.

במוקד הסכסוך בין הצדדים ידיעת רכילות מאת מיקי לוין שפורסמה זמן קצר לפני ש"מעריב" של נוחי דנקנר התמוטט ונמכר לשלמה בן-צבי. תחת הכותרת "עידו רוזנבלום תקף צלם של גיא פינס" דיווחה לוין על אירוע שהתרחש, לטענתה, במהלך הופעתה של להקת רד הוט צ'ילי פפרז. בידיעה דיווחה לוין כי "הבדרן [...] ניסה למנוע מהצלם לתעד אותו ואת רעייתו מנחת החדשות, היכה אותו, הצליח למנוע ממנו לקחת תמונות והותיר אותו עם חבלתו במצחו".

בעקבות הפרסום הגיש רוזנבלום, באמצעות עו"ד מאיר קוגמן, תביעת דיבה נגד חברת מעריב הוצאת מודיעין, העורך דאז ניר חפץ, עורך nrg דאז אודי הירש והכתבת לוין. רוזנבלום טען שהידיעה שקרית לחלוטין וכי לא התרחש כל מגע גופני בינו לבין הצלם. לדבריו, רק ביקש מהצלם לא לכוון אליו את הזרקור של מצלמת הווידיאו שלו, כיוון שזה הפריע לו לצפות בהופעה. רוזנבלום דרש בתביעתו פיצוי בסך 200 אלף שקל.

עיתונאי "מעריב" טענו להגנתם, באמצעות עו"ד עמית דולב, כי הפרסום היה "האמת לאמיתה". רוזנבלום, כך טענו, "אכן תקף גם תקף" את הצלם מהתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", ואכן הותיר אותו חבול במצחו.

לאחר כמה דיונים שהתקיימו במהלך השנתיים האחרונות, הגישו אתמול (12.1.15) באי-כוחם של הצדדים לבית-המשפט הסכם פשרה שנחתם שלשום, ובמסגרתו סוכם כי בלי שצד כלשהו יודה בטענות רעהו, תפצה חברת מעריב הוצאת מודיעין את רוזנבלום ב-30 אלף שקל. התשלום, כך הובהר, יתבצע באמצעות הנאמנים לחברה, עורכי-הדין ירון ארבל ושלמה נס, כחלק מכספי הפירוק. נוסף לכך סוכם כי רוזנבלום רשאי לפרסם, על חשבונו, בעיתונות או בכל אמצעי מדיה אחר, את הטקסט שלהלן:

התנצלות

ביום 11/9/2012 התפרסמה בעיתון 'מעריב' ובאתר nrg ידיעה ממנה השתמע כי מר עידו רוזנבלום תקף צלם מתוכניתו של גיא פינס בעת הופעה של להקת רד הוט צ'ילי פפרז. בדיעבד הסתבר לנו כי מר עידו רוזנבלום כלל לא תקף את הצלם. מערכת nrg ועיתונאיה מקפידים לפעול על-פי אמות מידה עיתונאיות ואתיקה עיתונאית בדרגה גבוהה, ובשל כך, אנו מצרים על הפגיעה במר רוזנבלום ובשמו ומתנצלים על הנזק, ככל שנגרם".

השופטת ריבה ניב נתנה להסכם הפשרה תוקף של פסק דין.

16525-10-12