עורכי האנציקלופדיה המקוונת "ויקיפדיה" ערכו מחדש את הערך "דני נישליס" בעקבות הגילוי כי הערך נכתב על-ידי בני משפחתו. הערך המקורי על נישליס, מבעלי רדיו חיפה ורדיו תל-אביב, פורסם באנציקלופדיה החופשית חודשים אחדים לפני שהכריז על ריצתו למועצת עיריית חיפה מטעם סיעתו של ראש העיר יונה יהב. בדיקת "העין השביעית" העלתה כי את הערך כתבו בני משפחתו, שבפנייה אליהם נמנעו מלהכחיש את המעשה (נישליס עצמו בחר שלא להגיב לפניות בעניין).

הערך "דני נישליס" ב"ויקיפדיה", 14.2.13 (צילום מסך)

הערך "דני נישליס" ב"ויקיפדיה", 14.2.13 (צילום מסך. לחצו להגדלה)

הערך המקורי על נישליס כלל פירוט מדוקדק של יוזמות התנדבותיות שבהן לקח חלק. לצד אלו נכתבו דברי הלל לתפקודו בגופים שונים – ללא אזכורים כלשהם לביקורת רלבנטית שהושמעה בנוגע לתפקודו, למשל מצד עובדים לשעבר בתחנת הרדיו ומטעם מבקר הפנים של תיאטרון חיפה, שחיבר דו"ח חמור על ניהול גוף זה בתקופה שבה כיהן נישליס כיושב-הראש. פרטים בנוגע לניגודי העניינים שבהם שרוי נישליס, שנפרשו בהרחבה בסדרת כתבות מאת אבנר הופשטיין באתר "העין השביעית", נעדרו גם הם מהערך המקורי.

"ערך זה אינו אובייקטיבי בעליל ומחסיר פרטים רלבנטיים אודות האיש והמחלוקת סביב פועלו", כתב משתמש "ויקיפדיה" אלמוני בדף השיחה של הערך "דני נישליס" ב-29.6.14, לאחר פרסום הידיעה באתר זה. במהלך אותו יום הוסרו התכנים המהללים מהערך על נישליס, "כדי לתת תמונה מאוזנת יותר על פועלו של האיש", כפי שציין משתמש אנונימי אחר.

"בעקבות כתבה שהוסיף עידן לקבוצה שלנו בפייסבוק מחקתי מה שמצאתי לנכון", ציין המשתמש "גילגמש", ובמקום אחר, בהקשר של העשייה ההתנדבותית של נישליס, הוסיף: "זה היה כתוב בצורה מוגזמת מאוד ואוהדת, והטפל הזה הפך לעיקר". את מקומו של המלל היחצני שנכלל בגרסאות המקוריות של הערך תופסים כעת פרטים מתוך כתבות התחקיר על איש התקשורת והפוליטיקאי המקומי, תחת הכותרת "חשדות לשחיתות וניגוד עניינים".