24.01.2017 שיאן החשיפה: פייסבוק סקר הרגלי התקשורת של הערבים בישראל: בעיקר כלי תקשורת בערבית, בעיקר אינטרנט • כשליש נחשפים ל"ידיעות אחרונות" ולמהדורות החדשות של ערוצים 2 ו-10 אורן פרסיקו
12.01.2017 יותר נמוך מהרצפה מחירי הפרסום ב"ישראל היום" נמוכים אפילו יותר משחשבנו • מחיר מודעה יכול להגיע לפחות מ-10% ממחיר המחירון • הכנסות החינמון ממודעות מדי חודש מוערכות בכ-20 מיליון שקל בלבד • בשיחות פנימיות אנשי המחלקה המסחרית מתגאים במחירים הנמוכים • "ישראל היום": אין תגובה איתמר ב"ז ושירה גולדברג