01.03.2017 הקש דאע"ש לקחים מ"החליפות הוויראלית": אפקט ויראלי ככלי חדש ללוחמה פסיכולוגית? • על ההיבטים הפחות ידועים של קמפיין הסייבר-ג'יהאד של המדינה האסלאמית • מתוך כתב-העת "סייבר, מודיעין וביטחון" מירון לקומי
01.03.2017 פרות מתות בסתר עיון ב"מחקר" של תנובה: על מה מתבססת החברה כשהיא טוענת שהחלב החדש שלה "טוב לפרה" • סוף הסדרה הראשונה של פרויקט "אמת בפרסום" חגית אולנובסקי ומורן בלושטיין
13.02.2017 "זה שולי כל כך שמגוחך לדון בזה" תנובה מבטיחה שחלב הפלא החדש שלה משפר גם את רווחת הפרה. שאלנו מומחה. הוא געה בצחוק מורן בלושטיין
13.02.2017 "מדיניות השרה הינה הגברת הפרסומים לאוכלוסייה הערבית" מירי רגב, השרה האחראית על לשכת הפרסום הממשלתית: נצרף שלושה עובדים דוברי ערבית אורן פרסיקו