09.09.2015 "מדובר ביצור כלאיים" סמנכ"ל ב-ynet בתצהיר משפטי: ללא פרסום סמוי, האתר יחדל מלהתקיים • מעיד כי "שיתופי פעולה" מסחריים מניבים "ידיעות עיתונאיות לכל דבר" וכי העיתונאים עוסקים בכך מרצון • התצהיר – בתגובה לבקשה לתביעה ייצוגית נגד האתר בסך 10 מיליון שקל בגין הפרת חוק הגנת הצרכן איתמר ב"ז
18.01.2015 הזכות לסרב האם ניתן לאלץ עיתונאים לקחת חלק פעיל בייצור והפצה של תוכן שיווקי? ממצאי דירוג הפרסום הסמוי ברשת, הזווית המשפטית אלעד מן
13.10.2014 מתוך "אסדרת פרסום סמוי בתקשורת הישראלית" "הפרסום הסמוי פוגע באמון הציבור ביכולת של אמצעי התקשורת – החיוניים כל כך בחברה דמוקרטית – לשמש במה לדיון ציבורי חופשי" תהילה שוורץ-אלטשולר ותובל צ'סלר
10.06.2014 לימודי ליבה פלוני נגד פלונית: כמה הערות על המהפכה הפרטית של נעם סולברג תהילה שוורץ-אלטשולר
28.12.2013 להישמע להוראות הסדרנים כנס "העין בעל-פה": מי מרוויח מאמברגו, כיצד ניתן לנצל את הכלי למניפולציה על עיתונאים, ומתי יקום הקורא שיתבע לדין עיתון בגין פרסום סמוי? איתמר ב"ז
24.12.2013 לא לפרסום עד מוסד האמברגו העיתונאי מזמין חשיבה מחודשת באשר לנחיצותו ועלייתו בקנה אחד עם החוק והאתיקה תהילה שוורץ-אלטשולר ואלעד מן
21.10.2013 נזק בלתי הפיך הקמפיין לעידוד ההצטרפות למאגר הביומטרי מגיע לבית-המשפט: בג"ץ יכריע אם רשות השידור, הרשות השנייה ומשרד הפנים עברו על החוק. התנועה לזכויות דיגיטליות: רשות האוכלוסין פועלת להטיית תוצאות הניסוי איתמר ב"ז
11.07.2013 תביעה אזרחית דו"ח "התקשורת בישראל": המתקפה על חופש הביטוי נסוגה מפני חקיקה אזרחית וצרכנית; הרגולציה יוצאת מידיהם של רשויות הפיקוח הייעודיות תהילה שוורץ-אלטשולר
08.07.2013 הרשות נתונה ידיהם של חברי מועצת הרשות כבולות רק ככל שהם בוחרים לכבול אותן. תגובה לחברת מועצת הרשות השנייה אלעד מן
29.04.2013 האופציה האזרחית אחרי שנים ארוכות שסכסוכים בנושאי תקשורת נותבו למישור החוקתי, ייתכן שהגיעה העת להמיר את שיח חופש הביטוי בדרישה פשוטה לצדק וגם כסף. מהטרדה מינית ועד זכויות סוציאליות תהילה שוורץ-אלטשולר
29.03.2012 מימון ישיר האומנם יעניק גורם חיצוני מימון לאתר חדשות, ו"ייתן לו חסות", בלי לדרוש את ליטרת הבשר שלו? יעל אונגר
05.03.2012 אזרחי ישראל קוראים בתדהמה המודעה המתפרסמת היום ב"הארץ" בשם "אזרחי ישראל" מחדדת את הצורך בחובת גילוי זהותם של מפרסמים בעיתונות אלעד מן
07.01.2009 טוויסט בעלילה קלטות ילדים הן כר פורה למסרים פרסומיים בוטים, המשולבים בעלילה ומנצלים את העובדה שהפעוטות הם קהל נוח במיוחד להשפעה. תביעה ייצוגית שהוגשה לאחרונה קוראת לבית-המשפט להתערב ולעצור את חברות התקליטים, שטוענות מצדן: הפרסום גלוי וחוקי שירה אימרגליק