28.12.2013 100% בולשיט למרות ההבטחות: הוועדה למדרוג עדיין מקשה על התקשורת לדווח על נתוני הרייטינג המדויקים יותר, הנוחים פחות לזכייניות הטלוויזיה המסחרית. מנכ"לית הוועדה ד"ר יפעת בן-חי–שגב מנסה לספק הסבר אורן פרסיקו
19.11.2013 אתנן זונה ומחיר כלב עמוד הקלון של מצגר | ב"ידיעות אחרונות" לא כותבים על השר הבכיר שאת שמו אין להזכיר | עיתוני הכלכלה מנסים לפצח את עסקת ערוץ 10 איתמר ב"ז
21.10.2013 הכדור אצל העיתונאים הוועדה למדרוג תשפר את דרך הפצת המידע שברשותה, אך ללא שיתוף הפעולה של כלי התקשורת, ימשיך הציבור לקבל נתוני רייטינג מנופחים ומעוותים אורן פרסיקו
16.10.2013 חברה א' שער "הארץ" מתעלם מדו"ח המבקר | "ישראל היום" מעדיף לעסוק בטייקונים | "ידיעות אחרונות" מתעלם מגילוי על ברית דרעי-ליברמן אורן פרסיקו
10.09.2013 ויתורים ושינויים עיתוני ישראל מנסים לקלוע לכוונות האמריקאיות בנוגע לסוריה ונוחלים הפסד טכני | "מעריב" מאחל יום-הולדת חמוץ-מתוק לאורי אבנרי | וב"ישראל היום" נכנסים בפרשנים שמשנים את דעתם איתמר ב"ז
29.08.2013 הרבה ויזואליה, פרצופים וחיקויים "ידיעות אחרונות" ממשיך לחמם, "ישראל היום" ממשיך לנסות | "הארץ" עוסק בסבירויות ואחוזים | גדעון סער מכריז על מבצע שוקי טאוסיג
18.08.2013 שיקולי רייטינג שינוי בנתוני הצפייה המוצגים באתר "העין השביעית" – ביאור ורציונל אורן פרסיקו
28.07.2013 "מצב האומה": רק חצי צופים נתוני הרייטינג המנופחים: המדידה המדויקת יותר אינה רק מקטינה את שיעור הצפייה, אלא גם משנה את סדר התוכניות הנצפות ביותר אורן פרסיקו
21.07.2013 הרייטינג נמצא בפרטים התקשורת ממשיכה למסור לציבור נתוני רייטינג מנופחים. הנתונים המדויקים: "האח הגדול" – 15.3% רייטינג, ולא 36.4%. "המירוץ למיליון" – 13.4%, ולא 28.4% אורן פרסיקו
14.07.2013 המירוץ למיליון (אחוז רייטינג) ועדת המדרוג שוב מוסרת לתקשורת נתוני רייטינג מנופחים. שיעור הצפייה בתוכניות "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון" לפי הנתונים המדויקים: פחות מחצי אורן פרסיקו
07.07.2013 לאח הגדול יש אבא ואמא ועדת המדרוג שוב מוסרת לתקשורת נתוני רייטינג מנופחים. שיעור הצפייה בתוכניות כמו "האח הגדול" ו"המירוץ למיליון" לפי הנתונים המדויקים: פחות מחצי אורן פרסיקו
04.07.2013 קשה להם הוועדה למדרוג מסרבת לספק לכלי התקשורת את נתוני הרייטינג המפורטים. הנתונים המתפרסמים כעת יוצרים מצג שווא של צפייה מוגברת בטלוויזיה אורן פרסיקו
23.06.2013 דרוש שדרוג למדרוג כך מתעוותת תפיסת הרייטינג בדרך בין המדגם, מכשירי הפיפל-מטר, ניתוח התוצאות וההודעות לתקשורת. מי יכול ליהנות מן העיוות? חנוך מרמרי