01.11.2006 הונאת הקלקות? האם עסקי הפרסום באינטרנט כרוכים בהונאות מפוקפקות המיועדות להגדיל את רווחי האתרים שבהם מתפרסמות המודעות? כתב "העין השביעית"
01.01.2006 ממש כמו בשידור חי כיצד קורה שהחוויה הוויזואלית המתווכת יכולה להפוך לחוויית המציאות המקורית? ירון אזרחי
01.05.2005 חוצים את הקו הירוק טכנולוגיה חדשה מסעירה את עולם העיתונות המקוונת בארצות הברית: היא מסמנת מלים בתוכן כתבות וידיעות ומצמידה אליהן פרסומות רפי מן
01.01.2005 אנחנו כולנו מאותו הכפר כמה נחמד יהיה לקחת חלק פעם אחת לפחות בהוויה האירופית האליטיסטית או בחלום האמריקאי הנשגב שרון לוי-מיכאלוביץ'
01.11.2004 יפהפייה, מושכת ויקרה פסק דין נגד מודעות מין, שפורסם לאחרונה, מצביע על התפקיד שממלאים העיתונים בתעשיית הזנות גילי דרוב-היישטיין
01.09.2002 הכי נמוך שיש כאשר מוסף "הארץ" מפרסם כתבת שער על זוג פרסומאים שהפכו את הפרובוקציה הפרסומית לשיטה, הוא לכאורה משחק לידיהם. מהצד האחר, האם העיתונות רשאית להתעלם מהתופעה? גילי דרוב-היישטיין
01.07.2001 אחריהם המבול רק ייבוא דחוף של מאות אלפי אנשים זרים ימציא קהל צופים ל-120 ערוצי הטלוויזיה שנפתחו כתוצאה ממדיניות שרי התקשורת בעשר השנים האחרונות, שמאיימת למוטט את הענף שרי מקובר
01.07.2001 טוב סיפור טוב מספר טוב אילו נחת משה עם עשר הדברות בישראל של ראשית המאה ה-21, אפשר שהיה פונה למוספי סוף השבוע של העיתונים הגדולים כדי לשווק את מרכולתו דנה וינקלר
01.05.2001 אני לא ארנק "ראית את זה?", שאלתי את ו'. "את מה?", הבהבה לי מיד הודעת תשובה בתחתית המסך. "את הבאנרים האלו, שנפתחים בתחתית כל הודעה שאני שולחת לך ומקבלת ממך", הבהבתי בחזרה ענת באלינט
01.03.2001 המהות החמקמקה המכונה ישראליות נדמה שמדי פעם אנחנו נתקלים במשדרי טלוויזיה שלא די שלוקחים ברצינות את רוח הדברים כהגדרה מוצקה למנטליות הישראלית, אלא שמנסים לכפות אותה עלינו שמעון אדף
01.01.2001 הפרסומאים מכים שנית כמו מנהלי קמפיינים פוליטיים אחרים, יש לאיל ארד נטייה לקפץ מדי מערכת בחירות מצד אחד של המערכת הפוליטית למשנהו. רק טבעי שעתה, כאשר רוח הבחירות חזרה לנשב בעוז, חזר גם שמו של ארד להישמע ארנון לוי
13.08.2000 יפאורה תבורי בע"מ נ' הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו "רימוז מיני בתשדיר פרסומת – להבדיל מייצוג מפורש של יחסי-מין – אינו מהווה כשלעצמו פגיעה ברגשות הציבור בעוצמה המספקת לפסילתו"
01.03.2000 מציאות כאילו "השתלה דיגיטלית" של תמונות לתוך שידור הטלוויזיה מעוררת שאלות אתיות קשות: רשת הטלוויזיה סי.בי.אס מטביעה את הלוגו שלה על גורדי שחקים בניו-יורק, ובליל המילניום "החליפה" שלט של רשת מתחרה בכיכר טיימס בלוגו שלה רפי מן